Special Industrial Repair NV

Als iets niet goed is zeg ik het, maar als iets wel goed is mag men het ook weten.
Dus gewoon even een bericht om te bedanken dat ons benzinekraantje op tijd en op laatste moment is verzonden, waardoor ik de volgende dag al onze aggregaat kon herstellen, waardoor onze werkzaamheden in de afgelopen nacht in de tunnel onder de luchthaven van Zaventem probleemloos doorgang konden vinden.

Ik ben overigens gewoon tevreden en zit echt niet te wachten op 10% korting. Deze mag u van mij aan een goed doel geven bij de volgende bestelling. Arno

R.Dijkhuizen

Snelle levering ,en werd gebeld wanneer ze kwamen

Ze houden zich aan der afspraak ,vind ik prettig,netjes op tijd geleverd

Stefan Kruidenier

Goede duidelijke product omschrijving en snel geleverd, tevreden dus.

Snelle levering, maar geen bericht mogen ontvangen van tijd van levering, vond ik erg jammer

Alles binnen afspraken afgeleverd

Ralf

Snelle levering , top product

alles perfect

Henk Otten

Telefonisch redelijk bereikbaar, er zijn goede afspraken te maken en die zijn in mijn geval zeker nagekomen.

Men kan telefonisch contact opnemen met het bedrijf. Dat vind ik een fijn idee.

G oede uitleg snele levering 9

goed product 9

Sjef

Nog niet bekend er is nog niet uitgepakt

Zag dat het van beslist.nl was

Jan kramer

Goede verzorging

Ik heb een elektrische BBQ besteld. Volgens de website was deze op voorraad. Ik hen netjes een bevestiging gehad met een e-mail adres om te vragen wanneer er geleverd zou worden. Ik heb een mailtje... Ik heb een elektrische BBQ besteld. Volgens de website was deze op voorraad. Ik hen netjes een bevestiging gehad met een e-mail adres om te vragen wanneer er geleverd zou worden. Ik heb een mailtje terug gehad waaruit bleek dat de BBQ toch niet op voorraad was. Er werd gevraagd of het bezwaarlijk was dat de BBQ 3-5 dagen later geleverd kon worden. Ik heb nog niets ontvangen.

Nog niet