Kende het bedrijf niet, de eerste keer besteld en de volgende dag keurig netjes verpakt en afgeleverd.

snelle levering super

Joop

Mijn ervaring is uitstekend. Ik ben het bestelde aggregaat gaan halen en meneer De Block had hem al uitgepakt, de accu aangesloten en de olietank gevuld. Samen hebben wij het apparaat in mijn auto... Mijn ervaring is uitstekend. Ik ben het bestelde aggregaat gaan halen en meneer De Block had hem al uitgepakt, de accu aangesloten en de olietank gevuld. Samen hebben wij het apparaat in mijn auto getild.
Het apparaat loopt als een zonnetje en ik ben zeer tevreden.

Is het bovenstaande al niet sterk genoeg? De service is uitstekend. Een bedrijf dat ik kan aanbevelen.

Goed maar vooral snel geleverd

Weet ik nog niet word over een maand pas aangesloten

Henk Sleven

Heb benzinekraan gekocht. Deze werd direct geleverd. Tot zover geen probleem
Heb benzinekraan gekocht. Deze werd direct geleverd. Tot zover geen probleem
Echter een collega van mij liet mij dezelfde benzinekraan zien.deze was besteld bij het toeleverbedrijf uit China. Hier kost deze kraan $1.68 en gratis aan huis geleverd
Ikzelf heb €19.95betaald

Prima, zoals het hoort.

Zeer tevreden. Snelle levering

Richard

Een duidelijke website en de prijs is redelijk en levertijd was zoals beloofd en snel.
alleen liet de vervoerder Jantjevanalles bijna in de steek, maar dit kwam ook goed.

Levertijd en duidelijke communicatie

Duidelijke omschrijfing van het product

Prima snelle levering

Snelle en correcte levering. Duidelijke website.