J.Ankone

Goede service

Kan gelijk afspraak maken.

Zou ik niet weten.

Tanke Taxaties & Car Consultancy

Afgelopen vrijdagavond mijn iPhone 12 PRO naar Jan gebracht om de batterij te laten vervangen. Ik gaf aan niet eerder te kunnen dan 17:30 uur en dat was geen probleem. Met een uur zou deze klaar... Afgelopen vrijdagavond mijn iPhone 12 PRO naar Jan gebracht om de batterij te laten vervangen. Ik gaf aan niet eerder te kunnen dan 17:30 uur en dat was geen probleem. Met een uur zou deze klaar zijn. Wegens de goede lijm wat Apple gebruikt zou het langer duren. Jan gaf aan de iPhone bij mij thuis te brengen en dat heeft Jan dan ook gedaan. Jan dankjewel en tot de volgende keer.

Snel en stipt

Langere openingstijden 🤪

H. Kleefman

Uitstkend

Kwaliteit van de reparatie en de servicebereidheid en deskundigheid.

Iets scherper tijdsafspraken nakomen.

Piet Meindertsma

Mijn iPad Air 3 is vakkundig van een nieuw scherm voorzien nadat hout oude scherm door een val gebroken was. Ik heb na telefoonreparaties (elders) wel eens lijmresten op scherm of behuizing gezien... Mijn iPad Air 3 is vakkundig van een nieuw scherm voorzien nadat hout oude scherm door een val gebroken was. Ik heb na telefoonreparaties (elders) wel eens lijmresten op scherm of behuizing gezien maar mijn iPad was niet van nieuw te onderscheiden na de reparatie.

De doorlooptijd was langer dan verwacht (een week) door de combinatie van kerst en verkeerd geleverd scherm. Hier werd duidelijk over bericht.

Duidelijke informatie, prima contactmogelijkheden

iPad Air 3 invoeren in de lijst van te repareren apparaten.

TIELENBURG

prima reparatie, snelle levering,

snelle levering

P.W. Verhagen

Snelle vriendelijke service waarbij ik kon wachten op het vervangen een accu. Dat was in een kwartiertje gebeurd.

De goed verlichte schone werkplaats waarbij je in de wachtruimte door het glas alles kunt volgend. En je wordt heel vriendelijk geholpen.

Geen suggesties.

Stubbe

Goede service, hebben verstand van zaken.

Snel en ervaren

Prima dienstverlening niets op aan te merken

Wim Mulder

Prima vent. Komt afspraken na en is echt een specialist . iPad is weer als nieuw.

Zeer deskundig.

HJdW

Vlotte, snelle en goede reparatie

Duidelijke afspraak

OneReason Marketing & Communicatie BV

Snel, adequaat en tot tevredenheid iPhone reparatie uitgevoerd

Snel en deskundig