Klantenservice

Marco

Mooie prijs voor goeie spullen

Beste Marco,
Wat fijn om te horen dat u bij Jan de Isolatieman zo goed bent geholpen, en waarderen het dan ook enorm dat u deze review met ons wilt delen.

Ellen

Prettige communicatie met het bedrijf zelf én met de chauffeur!
Snel en netjes aan huis geleverd.

Beste Ellen,

Chris De Schepper

Goede producten,snelle levering en vooral een dikke duim voor de chauffeur die van ver met de kooiaap de levering verzorgde…

Beste Chris,

Richard Van der Valk

Prima geholpen

Beste Richard,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

henk smouter

Snelle levering, altijd compleet

Beste Henk,

Erwin

Correcte levering, snel en betrouwbaar

Beste Erwin,

Cor Douw Bouw en Klusbegeleiding

Ik ben zeer blij met de snelle en correcte levering .

Beste ,

Olivier

Levering dag na 2e kerstdag. Weinig tot geen communicatie over tijdstip van levering van te voren. Toen ik er zelf naar vroeg werd me een track en trace code beloofd die nooit is gekomen. Dag vrij... Levering dag na 2e kerstdag. Weinig tot geen communicatie over tijdstip van levering van te voren. Toen ik er zelf naar vroeg werd me een track en trace code beloofd die nooit is gekomen. Dag vrij genomen om grote hoeveelheid isolatiemateriaal in ontvangst te kunnen nemen in appartement op 3 hoog. Uiteindelijk bezorging rond 18.00. Chauffeur en telefoniste waren heel vriendelijk maar meer communciatie en transparantie is wel wenselijk in dergelijke gevallen.

Rjay

Hele goede ervaring zeer vriendelijk

Beste Rjay,