Klantenservice

Levering beschadigd ,niet goed verlijmt

Beste J.P. Smit,
Beste J.P. Smit,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te horen dat de producten niet voldoen aan uw wensen. Echter is hier geen contact met ons geweest zodat we een oplossing konden bieden.
Misschien kunnen we nog iets voor beteken door contact op te nemen met onze klantenservice.
U kunt ons mailen via ‘Klantenservice@jandeisolatieman.nl’ mocht er in de toekomst ooit nog een misverstand zijn.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of wellicht op locatie te Oss

Guy Heffelaar

Goede prijs en snel geleverd

Beste Guy Heffelaar,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss

Imbrechts Nikita

Peter Brouwers

Top bedrijf

Beste Peter,

M.J. van Duijn

Uitstekend. Vriendelijk advies over mail en telefoon, snel geleverd en goed meegedacht.

Beste van Duijn,

Ger familie Teerds

Geweldig

Beste Ger Familie Teerds,

Alex de Witte

Zeer slechts super trage service en communicatie! Star

Beste Alex,
Beste Alex,
Bedankt voor uw review.
Wat spijtig om te horen dat na alle service die wij u geboden hebben, ondanks vele wijzigingen die er geweest zijn door u nog niet te spreken bent over onze service.
Excuses voor het ongemak.
We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of wellicht op locatie te Oss.