Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

Belangenvereniging VHL

De catering was echt bijzonder goed, erg lekker, attent, en veel! Bedankt!

Belangenvereniging VHL

Reactie Jaarbeurs:

Goed om te horen dat jouw bezoek aan de Jaarbeurs is bevallen. Bedankt voor de positieve feedback!

Bhartie Bharosa

Heel fijn geregeld!

Nieuwjaarsbijeenkomst ASM

Euregionaal Congresburo

Prima samenwerking. Personeel op de vloer en planning: super tevreden.

Congres

Anthony Brand (Coverpoint RCM for Tourism Trinidad Limited)

It was really fantastic. The entire Jaarbeurs team was extremely helpful and helped us put on a good showing in only 3.5 weeks.

Vakantiebeurs Utrecht

Niels Kruithof

Goede heldere communicatie en meedenken

Tentamens

Ruben van den Nieuwenhof

Zeer positieve voorbereiding en op de dag van het evenement ook maar bepaalde dingen waren niet of minder geregeld.

Kuijpers Nieuwjaarsontbijt

YER

Goede samenwerking, alles goed geregeld door de Accountmanager, Duty Managers en Catering.

YER-Event

FrieslandCampina

Het was een super middag. Er werd enorm goed ingespeeld op onze behoeftes. Zeer vriendelijk personeel en lekker gegeten.

H&B Christmas Event

FNV

Ik heb een bijeenkomst georganiseerd in het Beatrixgebouw, ik vond het contact niet heel soepel verlopen; het 3 weken van te voren definitief doorgeven hoeveel mensen er van de catering gebruik... Ik heb een bijeenkomst georganiseerd in het Beatrixgebouw, ik vond het contact niet heel soepel verlopen; het 3 weken van te voren definitief doorgeven hoeveel mensen er van de catering gebruik maken, is wel heel erg vroeg. Ook is de technische ondersteuning wat minder verlopen dan ik eerder gewend was, toen ik in het jaarbeursgebouw bijeenkomsten heb georganiseerd. Ik had de indruk dat heel druk was.

Kennismakingsbijeenkomst kandidaten FNV bestuur

Bianca Winterswijk