Wat vond je van de locatie?
Wat vond je van de catering?
Wat vond je van de service?

Ilona van den Berg-Gasse

Met mijn contactpersoon goed, maar van deelnemers hoor ik altijd klachten over de catering, temperatuur, geluidsoverlast

diverse grotius bijeenkomsten

Reactie Jaarbeurs:

Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat het niet voor iedereen niet wens is geweest. We gaan het intern verder oppakken.
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring.

Joëlle van Baren

Super fijne samenwerking: altijd alles volgens afspraak en perfecte service. Super professioneel.

Kennisevent mentoring & intervisie, NGFG

Reactie Jaarbeurs:

Leuk om te horen dat alles is bevallen Joëlle! Bedankt voor de positieve feedback.

Consumentenbond

Personeel is reuze vriendelijk

Discussieavond

Reactie Jaarbeurs:

Bedankt voor de positieve feedback!

ProRail

DO-dag

Reactie Jaarbeurs:

Bedankt voor je feedback!

Serology Education

Prachtige centrale locatie, mooie lichte zaal, goede audiovisuele ondersteuning. Afstemming met organisatie verliep goed en soepel. We kregen advies op maat, er was veel flexibiliteit, reacties... Prachtige centrale locatie, mooie lichte zaal, goede audiovisuele ondersteuning. Afstemming met organisatie verliep goed en soepel. We kregen advies op maat, er was veel flexibiliteit, reacties kwamen snel. Catering: goed dat ook op milieu wordt gelet. Wat beter had gekund: bij catering waren items soms snel op (soep bijv), werd niet tijdig aangevuld. Mensen van ander evenement op dezelfde etage liepen door onze mensen heen en maakten gebruik vd catering. Voor 120 man was het aantal koffie-automaten net wat te beperkt, waardoor er lange rijen ontstonden.

Serologie cursus

Reismedia Group

Ik heb de samenwerking als super fijn ervaren. Dank voor alle hulp, Manon!

Career Experience

Reactie Jaarbeurs:

Leuk om te horen dat alles is bevallen. Bedankt voor de positieve feedback!

Magritt Noordhoek

Prima samenwerking met Elmi

BOOG Plenair

Beste Magritt,
Bedankt voor je feedback.
Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Max Ongering

Hoewel we de enige waren op deze dag hebben we aan catering en service geen gebrek gehad. Uiterst correct en hartelijk.

Pharma-Intelligence

Goedemorgen Max,
Bedankt voor jouw feedback!

Universiteit Twente

Uitstekende locatie. Fijne vergaderruimte met alle benodigde faciliteiten. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Universiteit Twente

Reactie Jaarbeurs:

Leuk om te horen dat alles is bevallen! Bedankt voor de positieve feedback.

Marijke Klaassen

Alles prima verlopen, alleen jammer dat de adressering op de factuur niet klopt en naar verkeerde persoon is verstuurd

Naam event

Meeting Association en meeting PEP (Association Zuyd)

Reactie Jaarbeurs:

Bedankt voor jouw feedback!