Heel tevreden over het geleverde materiaal. Alleen jammer dat ik betaalde om een levering voor 12 uur en dat deze eerder pas rond 13 u plaats vond. Niettegenstaande bestel ik vandaag opnieuw 20... Heel tevreden over het geleverde materiaal. Alleen jammer dat ik betaalde om een levering voor 12 uur en dat deze eerder pas rond 13 u plaats vond. Niettegenstaande bestel ik vandaag opnieuw 20 isolatieplaten.

Veel aanbod en perfect produkt.

Indien een meerprijs voor moment van levering deze ook nakomen.
Ik besef ook wel zeer goed dat het verkeer een rol kan spelen.
Dus eerder riskant.

KS

Groot aanbod, correcte prijzen en snelle levering

Groot aanbod, correcte prijzen en snelle levering

Nog meer tips en video's voor plaatsing.

Schooffs

Aankoop PIR isolate en PIR + Gips

Sterke prijzen, eenvoud bestelling en afhaling

none

Nathan

Zeer goed materiaal

Kwalitatief sterk en goede dienstverlening

Geen idee

Positief

goede communicatie, degelijk product

1ste. ik zou half uur voor levering gebeld worden door chauffeur, is niet gebeurd. Vervelend, want ik was dus nog niet thuis bij levering en mijn vrouw moest dit afhandelen.
2de. Ik berekende...
2de. Ik berekende nodige materiaal (PUR-schuim en isol-tack lijm) via de site, maar ik heb meer dan het dubbele gekocht van wat ik nodig had. Berekening kijkt naar aantal m², dus moet toch preciezer kunnen? Ik ben er echt niet zuinig op geweest en zal heel wat over hebben....

Goede ervaring

uitgebreide keuze, goede prijs, overzichtelijke website

Correcte levering

We bestelden isolatieplaten met OSB. Deze werden aan huis geleverd.

Info online was heel duidelijk.
Prijs/kwaliteit zit goed.

De persoon die het materiaal kwam leveren , telefoneerde reeds vóór het aanbellen om met een zeer onbeschoft en bruut taalgebruik duidelijk te maken dat hij er niet mee gediend was dat hij in een... De persoon die het materiaal kwam leveren , telefoneerde reeds vóór het aanbellen om met een zeer onbeschoft en bruut taalgebruik duidelijk te maken dat hij er niet mee gediend was dat hij in een 'smalle'- naar zijn oordeel dan toch- en doodlopende straat materiaal moest leveren aan een rijhuis dan nog wel. Er was volgens hem geen plaats om de goederen af te zetten. Uiteindelijk heeft hij ze dan toch op de stoep achtergelaten, wat voor ons en de buren zeker geen probleem was. Moest dit een werknemer zijn van mijn partner zijn bedrijf, zou hij op staande ontslagen worden. Dit is totaal nefast voor een goeie klantvriendelijke reputatie van een (kwaliteits)bedrijf! Hierdoor kreeg uw bedrijf jammer genoeg ook maar 3 sterren in ons eindoordeel. Mvg

Cardeynaels

Bestellen en zowel leveren als ophalen van isolatie ging zeer vlot en zonder problemen. Zeer tevreden van de service en hoe vlot alles verlopen is. Gemakkelijk te contacteren.

Snel, goedkoop, goede service

Levertermijn op voorhand doorgeven of koper in contact brengen met chauffeur zou handig zijn.

Materiaal is goed, maar hun uitleg zouden ze moeten afstemmen op elkaar, en de verzending kan beter

goeie prijs

krijg nooit geen track en trace