Burak Apaydin

Altijd leuke thobes!

Das kleding is zehr gud

Kein ahnung.

Soraya

Goede ervaring, was niet mijn eerste bestelling

Mooie modest kleding

Verzendkosten schrappen bij aankoop vanaf een bepaald bedrag

Ceylin Ekici

Hele mooi en kwaliteit khimars ect.. levering is redelijk snel ik zou bestellen, prijs is ook betaalbaar!

alles is goed

geen tips

Samir

Perfect

Snel en mooie verpakking

Ga zo door! Allahuma baarik

Sira Ouattara

Hele goeie en snelle service!

Heel attent van jullie om een leuke cadeautje erbij te doen! Barak Allahu fiekoem!

Jammer dat retourlabel zo prijzig is voor een pakket dat hooguit 3kg is. Toch moest ik betalen voor een label van 30kg.

Soumaya El M

Goed!

Goed ingepakt, netjes

Retourkosten niet duidelijk

J.

Uitstekend!

Duidelijke uitleg over gebruik stoffen, kwaliteit, etc. Hele fijne klantenservice

Misschien close up foto van de stoffen van de kleding toevoegen?

Rahana Mahabali

Mooie kwaliteit kleding. Altijd mooi ingepakt en snel geleverd. Goed bereikbaar

Goede communicatie als er iets niet in voorraad is sturen ze direkt een mail en goed bereikbaar om iets anders te bestellen. En netjes ingepakt met kortingsbonnen en met een vriendelijke brief erbij.

Beter de voorraad aanpassen. Als iets niet in voorraad meer is dan dat ook op de site veranderen. De ene qamis dat ik had besteld werd verteld is niet meer in voorraad. Maar er staat dat er nog... Beter de voorraad aanpassen. Als iets niet in voorraad meer is dan dat ook op de site veranderen. De ene qamis dat ik had besteld werd verteld is niet meer in voorraad. Maar er staat dat er nog steeds op voorraad is op de site in die maat.

Yannick Raczynski-Henk

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Meerdere bestellingen geplaatst over de afgelopen jaren, waarvan ik er ook een aantal om uiteenlopende redenen heb moeten retourneren en in alle gevallen is daar... Ik heb alleen maar goede ervaringen. Meerdere bestellingen geplaatst over de afgelopen jaren, waarvan ik er ook een aantal om uiteenlopende redenen heb moeten retourneren en in alle gevallen is daar zeer vriendelijk en behulpzaam mee omgegaan.

Wat meer informatie over de maten bij sommige kledingstukken. Ik kan soms niet goed inschatten of iets zal passen of niet (een van de redenen waarom ik ook wel eens iets heb moeten retourneren).

Lisa Bruggeman

Zeer positieve ervaring. Snelle levering, goed aanbod, leuk bedrijf!

Snelle levering, uitgebreid aanbod

Geen directe verbeterpunten