Henk

Meerdere keren hier al besteld. Prima levering.

Persoonlijk vind ik dat de verpakking wel iets beter zou kunnen, of je nu iets op wish, Alibaba of hier iets besteld de verpakking is hetzelfde dat voelt een beetje zuur al zullen er ongetwijfeld zo... Persoonlijk vind ik dat de verpakking wel iets beter zou kunnen, of je nu iets op wish, Alibaba of hier iets besteld de verpakking is hetzelfde dat voelt een beetje zuur al zullen er ongetwijfeld zo zijn redenen voor zijn

Pieter De kreij

Goed en snelle levering, duidelijke maattabellen

Overzichtelijk

Geen goede ervaringen met DHL wat helaas de leverancier is bij grotere bestellingen

Dennis van der Steeg

Zeer fijn en betrouwbaar bedrijf om te bestellen, en erg snel en netjes verzonden.
Mooi ondergoed voor een nette prijs.
Weet zeker dat ik hier nog meer bestel.

Hier hebben ze wat ik ergens anders niet kon vinden.

Ik zou het echt niet weten.

Hans

Bestellen ging snel. Levering was een drama, maar dat lag aan DHL - een pakketbezorger die geen pakketten kan bezorgen. Nooit gaat daar iets goed, als ik geweten had dat DHL de vervoerder zou zijn... Bestellen ging snel. Levering was een drama, maar dat lag aan DHL - een pakketbezorger die geen pakketten kan bezorgen. Nooit gaat daar iets goed, als ik geweten had dat DHL de vervoerder zou zijn had ik NIET besteld.

Nee

Afscheid nemen van DHL. En duidelijk aangeven voordat je besteld met welke vervoerder er gewerkt wordt. Er staat PostNL en DHL op de website, maar je ziet pas nadat de bestelling geplaatst is met... Afscheid nemen van DHL. En duidelijk aangeven voordat je besteld met welke vervoerder er gewerkt wordt. Er staat PostNL en DHL op de website, maar je ziet pas nadat de bestelling geplaatst is met wie het verzonden gaat worden

Hans Notermans

Prima!

Snel, goed verzorgd.

dolf adam

eenvoudig te bestellen en overzichtelijk

nvt

Christian

verschillende merken

niet alle merken hebben alle keuzes, en er lijkt meer ter beschikking dan echt in voorraad

Paul Weustink

Bestelling ging goed, we hebben het pakketje alleen nog niet ontvangen.

Op fit moment geen enkele

Betere controle op aflevering

philip Gregory

Zeer goed

duidelijk

niks

johan Van Goolen

Algemene goede ervaring

grote keuze

ik draag een kleine maat , ( S ) is meestal direct uitverkocht bij leuk ogend artikel