Integro

Prima bureau. Overzichtelijke site.

StruikFinancials

Snelle feedback, heldere terugkoppeling

Work Coach Connect BV

Prima service, snelle reactie, kordaat optreden met als gevolg dat de openstaande rekeningen werden betaald!

Carpentry Solutions

Behalve dat de feedback link niet altijd werkt, want in voorgaande malen lukte het versturen niet, het bedrijf verder uitstekend. De juiste know-how, een professionele uitstraling, en positieve... Behalve dat de feedback link niet altijd werkt, want in voorgaande malen lukte het versturen niet, het bedrijf verder uitstekend. De juiste know-how, een professionele uitstraling, en positieve resultaten. Snelle en adequate werkwijze, heldere communicatie.

Pretty by Martha

Jullie doen wat jullie behoren te doen, ik heb mijn geld ontvangen, gelukkig op tijd voor het failliessement van de klant.

Sportschool Sens, i.o. R. Soerel

De incasso's opdrachten worden goed ontvangen en teruggekoppeld. daarna worden de incassowerkzaamheden uitgevoerd, en ook daar een goede terugkoppeling. we waren zeer tevreden met de werkzaamheden... De incasso's opdrachten worden goed ontvangen en teruggekoppeld. daarna worden de incassowerkzaamheden uitgevoerd, en ook daar een goede terugkoppeling. we waren zeer tevreden met de werkzaamheden die verricht zijn.

Budgetschilderij

Prima no cure no pay systeem. Op website is status goed te volgen. Jammer dat huisbezoeken niet meer als mogelijkheid genoemd wordt.

Eudokia Internet

Prima incasso service. Je kunt online zien wat er gedaan is en of de klant reageert.

Skillpack BV

Netjes en goed geholpen. Duidelijk

Oefentherapie Mensendieck Koster

Erg fijn en vakkundig bedrijf. Jammer genoeg niet altijd tot gewenste resultaat zonder zelf kosten te maken