Huurder betaalde niet de gehele huur. Door ervaring van Intocash was snel duidelijk dat wij een goede zaak hadden en het voor de rechter bepaald moest worden door niet meewerken van huurder. Huurder betaalde niet de gehele huur. Door ervaring van Intocash was snel duidelijk dat wij een goede zaak hadden en het voor de rechter bepaald moest worden door niet meewerken van huurder.
En inderdaad de rechter stelde ons in het gelijk.

Geachte mevrouw,
Het was een pittige wederpartij omdat zij jurist is, maar goed om te zien dat we op alle fronten in het gelijk zijn gesteld. Bedankt voor uw review.

Nog afwachten of de debiteur betaalt, maar de aanpak van IntoCash is tot nu toe snel, netjes en duidelijk.

Geachte mevrouw,
Dank u voor uw tijd voor het plaatsen van deze review.

Administratiekantoor C.F. Regelink RB

Tot mijn grote verrassing na jaren toch nog resultaat!

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling. De betalingsregeling heeft inderdaad lang geduurd, maar het resultaat telt.

Winst

Geweldige service na een fout van mezelf.
Goede tussenoplossing gemaakt.

Geachte mevrouw,
bedankt voor uw review en fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen!

Ben Uitvaartbloemist

Goed!

Reactie IncassoJuristen.nl:

Geachte heer Slagter, bedankt voor uw beoordeling.

R den Hertog

Ik had met Intocash een hele prettige ervaring en ze hebben naar alle tevredem alles voor mij behandeld.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Geachte heer den Hertog, bedankt en ook wij hebben de samenwerking als prettig ervaren!

Heel goed geholpen.

Bedankt voor uw review!

Super fijne ervaring en hebben mij telefonisch ook goed geholpen!

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor u het delen van uw ervaring.

Ik ben goed geholpen en bijgestaan voor en tijdens de zaak. Een goed uiteengezet en duidelijk betoog van de advocaat. De advocaat was eerlijk in zijn verhaal. Ik ben blij en tevreden met het... Ik ben goed geholpen en bijgestaan voor en tijdens de zaak. Een goed uiteengezet en duidelijk betoog van de advocaat. De advocaat was eerlijk in zijn verhaal. Ik ben blij en tevreden met het resultaat van de zaak.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Bedankt voor uw review. De rechtszaak liep inderdaad goed en eerlijkheid duurt het langst!

Robert

Hele goede ervaring.
vriendelijk, professioneel en geduldig met het beantwoorden van vragen en onduidelijkheden.

Reactie IncassoJuristen.nl:

Beste Robert, bedankt voor je beoordeling. Duidelijkheid en transparantie is voor ons van groot belang, fijn om te lezen dat je dat ook hebt ervaren. Mochten we je in de toekomst nog van dienst... Beste Robert, bedankt voor je beoordeling. Duidelijkheid en transparantie is voor ons van groot belang, fijn om te lezen dat je dat ook hebt ervaren. Mochten we je in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan horen we dat natuurlijk graag!