Informatieverstrekking
Persoonlijke benadering
9.8/10
Respectvolle benadering

Marian

Prettige therapie en goed afgestemd op mijn behoefte

De afstemming en de rustige duidelijke uitleg. Hoed luisteren

?

Warm, menselijk en respectvol met psychotherapie en Buteykotherapie mijn astma, stress en depressies behandeld. Edwin bedankt ik heb vrijheid en gezondheid terug gevonden. Eindelijk kan ik weer... Warm, menselijk en respectvol met psychotherapie en Buteykotherapie mijn astma, stress en depressies behandeld. Edwin bedankt ik heb vrijheid en gezondheid terug gevonden. Eindelijk kan ik weer weggaan en werken zonder de angst dat het mis kan gaan.

Respect, aandacht, snel contact, warm en deskundig. Handig dat je het psychische met lichaam weet te combineren. Sfeervolle praktijk.

Soms wat warrig; zegt goedemorgen, terwijl het avond is; -). Veel boeken die scheef staan in de kast.

Goede ervaring met begeleiding betreffende Buteyko ademtherapie.

Edwin is aandachtig betrokken en geduldig in de begeleiding. Tevnes is hij goed op de hoogte van de Buteyko principes. Ook prettig dat hij deze zelf ook uitvoert dus uit eigen ervaring kan vertellen.

Eventueel een basiskennis geneeskunde oid erbij? Het is fijn als iemand bij de Buteyko therapie ook een grote kennis heeft van het fysieke lichaam. Het is geen must, enkel een handigheid.

Reactie Internalis:

Hallo Buteyko therapie cliënt,
Hallo Buteyko therapie cliënt,
Bedankt voor je feedback en tips. Gelukkig heeft Edwin enkele jaren geleden een diploma behaald van de opleiding medische basiskennis. Hierdoor kan je zeker terecht met vragen over het lichaam.

Jolanda

Zeer positief. Na enkele gesprekken met Edwin werd mijn blik helderder en kon ik andere wegen inslaan.

Open, kritisch, warm, doelgericht, scherp

Meer daglicht in de praktijkruimte

Prettige persoonlijke sfeer. Intens

Intens, niet oppervlakkig, diepgaand

Hoewel internalis aan de rand van Zwolle is gevestigd, zijn de weilanden vanuit de praktijkruimte helaas niet zichtbaar...