Informatieverstrekking
9.8/10

Ellen

Meer dan positief!
Meer dan positief!
Edwin heeft mij volledig geholpen met het verwerken van mijn trauma’s. Hij is vriendelijk, professioneel en heeft enorm veel ervaring. Ik ben alleen maar vol lof over Internalis. Hoe verdrietig ik ook was en het gevoel had alsof ik er even niet meer uitkwam, hij heeft me hier doorheen gesleurd. Het nare gevoel wat eerst het cijfer 8 had was ineens een 0 door de EMDR wat hij heeft toegepast. Hoe vaak ik ook het nare gevoel naar boven probeerde te brengen, het was er gewoon niet meer. Wat een enorme opluchting. Dolgelukkig kan ik weer door het leven. Hartelijk dank Edwin!

Een luisterend oor, goed inlevingsvermogen, professioneel, EMDR werkt echt.

Geen verbeterpunten of tips!

Edwin, jij luisterde en observeerde aandachtig, vroeg goed door en legde de vinger op de zere plek. Jij hielp ons stapje voor stapje onze relatie te verbeteren.

Betrokkenheid, respectvol, scherp en doelgericht

Hier hoeven wij niet lang over na te denken.........geen:-)

J

Edwin weet continu de rode lijn vast te houden. Hij relateert de gesprekken aan de doelen die je zelf gesteld hebt en doet dat op een soepele manier. Gewoon in gesprek, lijkt luchtig (is het ook)... Edwin weet continu de rode lijn vast te houden. Hij relateert de gesprekken aan de doelen die je zelf gesteld hebt en doet dat op een soepele manier. Gewoon in gesprek, lijkt luchtig (is het ook) maar blijft daardoor gericht. En elke keer wist hij me te raken met 'iets', dat dwong me echt tot goed nadenken tot huiswerk. Tot concentratie op min doelen, wat me daar van afleidt en wat me daar bij kan helpen

Edwin.
ZIjn manier van gesprek aangaan. Voelt dichtbij en tegelijkertijd de afstand van een expert. Hij is bereikbaar (ook als je even een appvraag hebt). Hij kan sterk relativeren.

Nee. Die ene keer dat hij de afspraak was vergeten, vergeet ik maar. Omdat hij dat binnen halfuur kon rechtbreien

Joëlla

Prettige, rustige gesprekken waarin de tijd werd genomen.

De rust en de tijd, het voelde nooit gehaast.

Er is niet echt een soort 'wachtruimte'. Als je wat te vroeg bent, moet je wachten in het halletje bij de voordeur en dat vond ik wat minder prettig.

Sylvia

Prettige therapie waarbij je een duidelijk gevoel krijgt van aandacht, empathie en acceptatie. Een doelgerichte therapie. Niet verwacht zo snel al mijn hulpvragen beantwoord te hebben.

Aandacht, empathie, acceptatie, doelgericht.

Hannie

Ik vond het heel prettig bij Edwin. Zijn oprechte aandacht en belangstelling, duidelijk voelbaar en ook zichtbaar door zijn blik waarmee hij je aankijkt, maakte dat ik me op geen enkele manier... Ik vond het heel prettig bij Edwin. Zijn oprechte aandacht en belangstelling, duidelijk voelbaar en ook zichtbaar door zijn blik waarmee hij je aankijkt, maakte dat ik me op geen enkele manier onhandig voelde met het aangeven van mijn "niet doorsnee" angst. Het voelde veilig en ook was er plaats voor humor (wat ik een erg belangrijk aspect vind). Edwin verwoordt duidelijk wat volgens hem aan de basis ligt van "het probleem". En dat maakte in mijn geval al dat ik er wat anders tegenaan keek. Als hij over iets na wil denken zegt hij dat ook. Hij reageert nooit op de automatische piloot. Hij is zacht en vriendelijk in zijn benadering maar kan ook zeker confronteren.

De oprechte aandacht, de humor, de verdieping.

Nee, ik kom nergens op.

Marian

Prettige therapie en goed afgestemd op mijn behoefte

De afstemming en de rustige duidelijke uitleg. Hoed luisteren

?

Warm, menselijk en respectvol met psychotherapie en Buteykotherapie mijn astma, stress en depressies behandeld. Edwin bedankt ik heb vrijheid en gezondheid terug gevonden. Eindelijk kan ik weer... Warm, menselijk en respectvol met psychotherapie en Buteykotherapie mijn astma, stress en depressies behandeld. Edwin bedankt ik heb vrijheid en gezondheid terug gevonden. Eindelijk kan ik weer weggaan en werken zonder de angst dat het mis kan gaan.

Respect, aandacht, snel contact, warm en deskundig. Handig dat je het psychische met lichaam weet te combineren. Sfeervolle praktijk.

Soms wat warrig; zegt goedemorgen, terwijl het avond is; -). Veel boeken die scheef staan in de kast.

Goede ervaring met begeleiding betreffende Buteyko ademtherapie.

Edwin is aandachtig betrokken en geduldig in de begeleiding. Tevnes is hij goed op de hoogte van de Buteyko principes. Ook prettig dat hij deze zelf ook uitvoert dus uit eigen ervaring kan vertellen.

Eventueel een basiskennis geneeskunde oid erbij? Het is fijn als iemand bij de Buteyko therapie ook een grote kennis heeft van het fysieke lichaam. Het is geen must, enkel een handigheid.

Reactie Internalis:

Hallo Buteyko therapie cliënt, Bedankt voor je feedback en tips. Gelukkig heeft Edwin enkele jaren geleden een diploma behaald van de opleiding medische basiskennis. Hierdoor kan je zeker terecht... Hallo Buteyko therapie cliënt, Bedankt voor je feedback en tips. Gelukkig heeft Edwin enkele jaren geleden een diploma behaald van de opleiding medische basiskennis. Hierdoor kan je zeker terecht met vragen over het lichaam.

Jolanda

Zeer positief. Na enkele gesprekken met Edwin werd mijn blik helderder en kon ik andere wegen inslaan.

Open, kritisch, warm, doelgericht, scherp

Meer daglicht in de praktijkruimte