Installatievakwinkel.nl

Installatievakwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Installatievakwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company451
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Installatievakwinkel.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 451 ervaringen.

kees

Super tevreden. heb de klantenservice gebeld over de levering van een grohe inbouw douchekraan set. .
klantenservice vertelde dat de set niet meer op voorraad lag en dat de levertijd wat langer zou duren, ik vertelde dat ik de set gelijk nodig had en dat ik daar niet zo blij mee zou zijn. ze zijn gaan bellen naar andere leveranciers, en er bleek nog 1 set te liggen. de andere dag had ik de set in huis!!!.
zeer tevreden over de klantenservice van installatiewinkel.

Onvoldoende (4/10)

Beschrijf hier uw ervaring

slechte ervaring m.b.t. levertijd. Moest zelf bellen waar mijn bestelling bleef, onduidelijk wat er verkeerd gegaan is. Bedrijf wilde geen actie ondernemen om materialen morgen te leveren.

Score voor Installatievakwinkel.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte ervaring m.b.t. levertijd. moest zelf bellen waar mijn bestelling bleef, onduidelijk wat er verkeerd gegaan is. bedrijf wilde geen actie ondernemen om materialen morgen te leveren.

Onvoldoende (4/10)

Score voor Installatievakwinkel.nl:2/5

Peter
Uitstekend (10/10)
Peter

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en beste prijs die ik kon vinden

Score voor Installatievakwinkel.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kraan besteld werd een dag later goed verpakt geleverd.

Sandra
Zeer goed (9/10)
Sandra

Beschrijf hier uw ervaring

Handige webshop met veel installatie artikelen. Gisteren besteld, vandaag al in huis!

Score voor Installatievakwinkel.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Handige webshop.

Consortis BV
Onacceptabel (1/10)
Consortis BV

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring met installatie"vak"winkel is ronduit slecht. Ik wacht al een maand op een terugbetaling van jawel eur 22,95.
Als je ze belt dan krijg de hele wereld aan de lijn, Sabine, Sultan, Juliet, weer Sultan. Vriendelijk aan de telefoon, maar er gebeurt vervolgens niets. Is het echt te veel gevraagd. Geld innen gaat onmiddellijk, maar als iets niet leverbaar is probeer dan maar eens je geld terug te krijgen. Er zijn voldoende installatiewinkels waar je betrouwbaar kunt kopen, bv warmteservice.nl

Score voor Installatievakwinkel.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mijn ervaring met installatie"vak"winkel is ronduit slecht. ik wacht al een maand op een terugbetaling van jawel eur 22,95..
als je ze belt dan krijg de hele wereld aan de lijn, sabine, sultan, juliet, weer sultan. vriendelijk aan de telefoon, maar er gebeurt vervolgens niets. is het echt te veel gevraagd. geld innen gaat onmiddellijk, maar als iets niet leverbaar is probeer dan maar eens je geld terug te krijgen. er zijn voldoende installatiewinkels waar je betrouwbaar kunt kopen, bv warmteservice.nl.

J.M.
Onacceptabel (1/10)
J.M.

Beschrijf hier uw ervaring

Met afstand de slechte klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Bij de vele webwinkels waar ik zaken heb besteld worden problemen -als die er al zijn- klantvriendelijk opgelost. Bij installatievakwinkel.nl is de klantenservice een ramp. Voor het eerst geef ik een webshop een dikke onvoldoende.
Ik heb op 11 mei een bestelling gedaan Een hele grote vrachtwagen kwam voor de deur. I.p.v. de 2 x 5 m mantelbuis, die ik had besteld en betaald had de chauffeur 2 x 5 rollen van 50 m mantelbuis, dus 490 m (!) teveel bij zich. De chauffeur is onverrichterzake weer vertrokken. Ik heb direct de klantenservice gebeld. Zou het uitzoeken en later terugbellen. Dat gebeurde dus niet! Na het weekend zelf maar gebeld, het verhaal opnieuw verteld. Na overleg met de achterban bleek dat 2 x 5 m mantelbuis niet besteld kon worden (foutje in de website, kan gebeuren). Hoe nu met de rest van de bestelling die met de 500 m mantelbuis mee terug was gegaan? Toen begon de wekenlange ellende met bellen (met al dan niet nagekomen beloftes om terug te bellen) en mailtjes waarop meestal niet of te laat werd gereageerd. De bestelde artikelen werden in etappes geleverd, meestal met vertraging, een keer incompleet. Op dit moment wacht ik al weken op een artikel, waarvoor in de plaats (per abuis?) een heel ander artikel was geleverd. Ik heb het inmiddels elders besteld en de extra verzendkosten voor lief genomen om van het gezeur af te zijn en eindelijk aan de slag te kunnen. Dat artikel heb ik nu binnen een dag in huis.

Deze webwinkel neemt helaas geen enkele verantwoordelijkheid, maar schuift de zaken door naar haar leveranciers, met wie ze blijkbaar slecht communiceren. De klant is niet echt belangrijk. Dat een klus op deze manier wekenlange vertraging oploopt, zal hen een zorg zijn. Kortom: schandalig!

Score voor Installatievakwinkel.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Met afstand de slechte klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. bij de vele webwinkels waar ik zaken heb besteld worden problemen -als die er al zijn- klantvriendelijk opgelost. bij installatievakwinkel.nl is de klantenservice een ramp. voor het eerst geef ik een webshop een dikke onvoldoende. .
ik heb op 11 mei een bestelling gedaan een hele grote vrachtwagen kwam voor de deur. i.p.v. de 2 x 5 m mantelbuis, die ik had besteld en betaald had de chauffeur 2 x 5 rollen van 50 m mantelbuis, dus 490 m (!) teveel bij zich. de chauffeur is onverrichterzake weer vertrokken. ik heb direct de klantenservice gebeld. zou het uitzoeken en later terugbellen. dat gebeurde dus niet! na het weekend zelf maar gebeld, het verhaal opnieuw verteld. na overleg met de achterban bleek dat 2 x 5 m mantelbuis niet besteld kon worden (foutje in de website, kan gebeuren). hoe nu met de rest van de bestelling die met de 500 m mantelbuis mee terug was gegaan? toen begon de wekenlange ellende met bellen (met al dan niet nagekomen beloftes om terug te bellen) en mailtjes waarop meestal niet of te laat werd gereageerd. de bestelde artikelen werden in etappes geleverd, meestal met vertraging, een keer incompleet. op dit moment wacht ik al weken op een artikel, waarvoor in de plaats (per abuis?) een heel ander artikel was geleverd. ik heb het inmiddels elders besteld en de extra verzendkosten voor lief genomen om van het gezeur af te zijn en eindelijk aan de slag te kunnen. dat artikel heb ik nu binnen een dag in huis..
deze webwinkel neemt helaas geen enkele verantwoordelijkheid, maar schuift de zaken door naar haar leveranciers, met wie ze blijkbaar slecht communiceren. de klant is niet echt belangrijk. dat een klus op deze manier wekenlange vertraging oploopt, zal hen een zorg zijn. kortom: schandalig!.

Vakantie Catrijp

Waardeloos..
waterslagdemper besteld nog steeds niet geleverd..
wel krijg ik een stekker opgestuurd..
moet maar gaan mailen volgens de klantenservice want het zou nu om een retour gaan.???.

M.J. Voorwinden
Zeer slecht (2/10)
M.J. Voorwinden

Beschrijf hier uw ervaring

Onlangs heb ik hier UPONOR MLC LEIDING VOORGEÏSOLEERD S4 20X2.25MM aangeschaft in de kleuren rood en blauw. Ik had slechts 14 meter nodig van beide kleuren en heb die besteld en betaald. Tot mijn grote verbazing werd er vervolgens 2 x 100 meter geleverd. Dit leek mij een fout en de klantenservice gaf dit ook toe. Ze vroegen mij een mailtje te sturen met het probleem, dan zouden zij uitzoeken wat er gebeurd was. Vreemd genoeg kreeg ik de dag daarna een mail met de melding dat het vervelend voor mij was dat de verkeerde spullen geleverd waren, maar dat mijn bestelling helemaal niet mogelijk zou zijn, omdat de leiding per 100 meter verkocht wordt. Zonder enig excuus of poging van hun kant om dit op te lossen. kreeg ik de keuze: bijbetalen of terugsturen. De spullen zou ik 2 dagen later nodig hebben, dus dat heb ik weer teruggemeld en geen keuze. gemaakt. Vervolgens ontstond een mailwisseling waarin zij aangaven dat ik twee keuzes had en ik aangaf dat ik de spullen nodig had en dat door hun fout deze levering gedaan was, die eigenlijk niet mogelijk zou zijn. Het slot van het liedje (2 weken later!) was uiteindelijk toch dat ik het restant van de leidingen gratis mocht retourneren en dat zij de afhandeling verder zouden regelen. De afspraak stond op vorige week vrijdag, maar ze zijn niet langs gekomen.
Al met al een heel slechte ervaring met de klantenservice.
PS Inmiddels zie ik dat de site eindelijk aangepast is en dat er alleen per 100 meter besteld kan worden.

Score voor Installatievakwinkel.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Heel slechte service naar aanleiding van fout in webshop.

F. Simonsz

Koopprijs van het product was het laagst van alle online beschikbare leveranciers. maar bij de - gratis - levering ging het mis. .
bestelling gedaan op dinsdag en ervan uitgaande dat deze zou worden afgeleverd de dag daarna, woensdag. woensdag niets geleverd en ook donderdagochtend niet. in de loop van donderdagochtend gebeld, bleek dat de order niet was vrijgegeven voor transport, ook al was deze in orde, geldbedrag voldaan, etc. bestelling kon pas vrijdag worden afgeleverd en uiteindelijk pas de maandag daarop worden geinstalleerd. dit alles betekende ergernis en oponthoud voor afnemer, installateur en eindgebruiker. goedkoop is duurkoop.

Bedrijfsinformatie

Installatievakwinkel.nl is de specialist op het gebied van installatie. Installatievakwinkel biedt een groot assortiment aan CV ketels, radiatoren, schakelmateriaal, thermostaten en diverse soorten en maten sanitair. Voor al uw installatiewerken bent u bij ons aan het juiste adres. Installatievakwinkel.nl levert alle bekende installatiemerken zoals Vaillant, Remeha, Itho Daalderop, Nefit, Atag, Henrad, Radson, Thermic, Vasco en nog veel meer.
Adres
De Ooyen 7a