1939 beoordelingen

8.5/10
8.1/10

1939 Reviews

Harold Otten

Nette en snelle bezorging! Bij contact zeer goed geïnformeerd en geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Helemaal prima! Vlot de track & trace codes ontvangen om de de bezorging te volgen.

Erik Kalshoven

Informatie was helemaal in orde wat mij betreft. Over de producten die ik nodig had, en over wat te doen en verwachten bij en na bestelling. De geplaatste order werd vervolgens vlot afgehandeld en...

Hans Vreeken

Prima winkel, makkelijk zoeken, betaalbaar en snelle levering. Gewoon top.

Jeroen

Lage prijs voor identieke producten.
Redelijke levertermijnen.
Geeft suggesties voor mee te bestellen onderdelen en combinaties.

Beschrijf hier uw ervaring

Twee losse bestellingen geplaatst.
Bij 1 bestelling was ik iets vergeten.
Gevraagd of deze toegevoegd kon worden i.v.m. verzendkosten.
Dit was helaas niet mogelijk, maar ik kon wel het product los bestellen zonder verzendkosten.
Heel netjes dus.

Bij nameten bleek er toch een meetfout gemaakt te zijn.
De bestelling die nog geleverd moest worden kon zonder problemen ongedaan worden gemaakt en het geld werd binnen de afgesproken termijn teruggestort.

Joris

Goede prijzen, overzichtelijke website en supersnelle verzending.

De ‘maak uw bestelling compl

J.H Drent

Uitstekend in alles

Uitstekend in alles

Geen ga zo door

Leo Koot - ZHLB

Bezocht de site van Installatievakwinkel omdat ik dringend specifieke onderdelen nodig had.
Hoewel geen klant van Installatievakwinkel kon ik de vereniging als beheerder van een camping snel...

Beschrijf hier uw ervaring

Zals boven beschreven site is zodanig gemaakt dat men snel en direct op het doel af kunt gaan en de order plaatsen

Zou ik nu nog nite weten

J.Th. Reuzenaar

Snelle levering. Prijs concurrerend. Producten waren netjes verpakt. Ik ben zeer te spreken over deze aankoop.

Dit is mijn eerste bestelling. Ik kon goed bekijken wat ik nodig had. Verbeterpunten kan ik niet bedenken. Alles ging prima.

Hans Vullings

Buitengewoon klantvriendelijk. Snelle levering en goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Buitengewoon klantvriendelijk. Snelle levering en goede service. Denken in oplossingen in plaats van onmogelijkheden. Klasse.

Dit niveau vasthouden.

Wendy

Op de site wordt een nauwkeurige productomschrijving gegeven. Daarnaast is de levering erg snel.