Robert Kirsch

Snelle levering (hoewel ik hem pas in augustus nodig heb)

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Robert Kirsch, wat fijn dat je bestelling snel bij je geleverd is. Veel plezier ervan! Groetjes, Isabel

Bert

Gekregen wat besteld. En snelle levering.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemorgen Bert, dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je gekregen hebt wat je besteld hebt en je bestelling snel bij je geleverd is. Ik hoop dat we je goed hebben kunnen... Goedemorgen Bert, dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je gekregen hebt wat je besteld hebt en je bestelling snel bij je geleverd is. Ik hoop dat we je goed hebben kunnen helpen. Groetjes, Isabel

Ed

Prima. Snelle levering en redelijke prijs.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Hallo Ed, dank je wel voor je complimenten. Fijn dat je bestelling snel geleverd is tegen een redelijke prijs. Ik wens je veel plezier toe van je bestelling. Groetjes, Isabel

Tomas

Alles prima, snelle verzending

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Hallo Tomas, dank je wel voor je beoordeling! Ik wens je veel plezier toe van je bestelling. Groetjes, Isabel

Rianne Martijn

Jammer dat het met DPD wordt verzonden. Die is minder duidelijk in levertijd.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Rianne Martijn, hartelijk dank voor je review. Fijn dat je bestelling snel bij je geleverd is. Ik zal je tip over DPD meenemen. Groetjes, Isabel

johan

Zeer goed, volgende dag estelling bezorgd

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Hallo Johan, dank je wel voor je complimenten. Ik ben blij om te lezen dat je bestelling de volgende dag al bezorgd is. Groetjes, Isabel

John

Slecht! Ik bestel op donderdag clickfit montage rail 5.1 meter om mijn klus af te ronden in het weekend. Ik krijg 3.1 meter geleverd door een fout op de site.

De woensdag erop wordt de...

De woensdag erop wordt de 3.1 meter pas opgehaald en pas daarna wordt gekeken naar een oplossing.

Ik heb het nu zelf opgelost om de klus toch het weekend klaar te krijgen. (wat meer.kosten mee bracht)

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemorgen John, wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt. Ik zie dat mijn collega contact met je heeft opgenomen, maar je helaas niet bereikbaar was. Mocht je nog een contactmoment... Goedemorgen John, wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt. Ik zie dat mijn collega contact met je heeft opgenomen, maar je helaas niet bereikbaar was. Mocht je nog een contactmoment wensen, mag je ons altijd bellen of mailen. Groeten, Isabel

Deniza Kiskinova

Mooi product, snel geleverd en goede service! Ik werd uitstekend geholpen!

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Deniza Kiskinova, dank je wel voor je beoordeling! Ik ben blij dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Isabel

Cees

Top probleemloos goed geholpen !!!

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Cees, dank je wel voor je complimenten! Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Isabel

Nico Dreessen

Goed product, goede prijs en snel verzonden

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Hallo Nico Dreessen, hartstikke fijn dat je tevreden bent over het product, de prijs en de verzending. Veel plezier van je aankoop! Groetjes, Isabel