Installatievakwinkel.nl

Installatievakwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Installatievakwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company487
8.5/10
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Installatievakwinkel.nl met 8.5/10. Gebaseerd op 487 ervaringen.

Ed
Prima (7/10)
Ed

Beschrijf hier uw ervaring

Op woensdag net voor vijven besteld. Het pakket zou dus nog donderdag geleverd moeten zijn. Dit leek niet het geval. Het servicenummer gebeld en na 15minuten wachttijd (waar ik eerst van 2de naar 3de wachtende ging??). Uiterst vriendelijk en professioneel te woord werd gestaan. GLS bleek wel geleverd te hebben en ik had zowaar ook getekend. Nu vergeet ik wel eens wat maar zo ver gaat het ook weer niet. GLS bleek dus het pakketje ergens neer gedonderd te hebben en ook nog eens verzuimd te hebben om een briefje in de bus te doen. Oordeel GLS is dus 1- en Instalvakwinkel ruim voldoende. Geen vijf-ster omdat er na de bevestiging van de bestelling geen enkele communicatie meer had plaatsgevonden en omdat de wachttijd niet meer van deze tijd is. Ruimte voor verbetering maar verder goede ervaring.

Score voor Installatievakwinkel.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een onderdeel besteld en netjes op tijd geleverd gekregen.

Frank
Zeer goed (9/10)
Frank

Beschrijf hier uw ervaring

Voor mij een prima ervaring. Keukenkraan besteld en de volgende dag in huis. Kraan viel wat tegen (kan de winkel natuurlijk niks aan doen) en heb deze retour gestuurd. Ongeveer 'n week na retour sturen heb ik totale orderbedrag teruggestort gekregen (dus inclusief de verzendkosten om het naar mij toe te sturen).

Score voor Installatievakwinkel.nl:4.5/5

Retour prima afgehandeld.

R2 Properties
R2 Properties

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 16 Honeywell elektronische radiatorregelaars gekocht. Met twee jaar fabrieksgarantie. Een week voordat deze twee jaar om zijn meld ik dat er een stuk is. Via de klantenservice krijg ik de melding terug "Vanuit onze magazijn hebben wij bericht ontvangen dat het via ons helaas niet meer lukt om een melding te maken onder fabriek garantie."

Ik moet nu zelf bij Honywell mijn garantie gaan claimen. Uiteraard eerst gemeld aan installatievakwinkel dat ik het niet eens ben met de gang van zaken. maar er komt na meerder mailtjes geen reactie meer. Helaas geen aanrader deze manier van garantie afhandeling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Levering van spullen gaat prima, echter een garantie claimen binnen de garantie termijn, dan geven ze niet thuis.

Zon
Zon

Beschrijf hier uw ervaring

Compleet verkeerd onderdeel ontvangen.
Zeer slecht!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Compleet verkeerd onderdeel ontvangen..
4 telefoontjes, 6 e-mails en 6 weken verder eindelijk een keer je geld terug.....
zeer slecht!.

Dirix
Dirix
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht, leveren verkeerde artikelen...

J.Schepers

2 keer iko afdekking leislag zak=30kg, prijs= per zak - 30214940 besteld. in beide keren geen bevestiging emal gekregen..
de eerste keer werd er de volgende dag geleverd. gebeld na 2 keer de wachtrij van 20 minuten te hebben doorlopen eindelijk een vriendelijke medewerkster aan de telefoon gehad. uitgelegd dat we zaten te wachten omdat de bestelling van vrjdag volgens de website op woensdag geleverd zou worden en er speciaal een vrije dag voor genomen was. zou uitzoeken wanneer er geleverd ko worden. een dag gewacht en nog steeds geen antwoord. dan maar op de website een bericht doorgegeven met het probleem. halve dag gewacht maar nog steeds geen antwoord. doe het niet vaak maar ik beveel door dit soort behandeling deze webwinkel absoluut niet aan.

Roman
Uitstekend (10/10)
Roman

Beschrijf hier uw ervaring

Maandagmiddag besteld volgende dag geleverd. prima verpakt, goede prijs.

Volgende keerweer.

Score voor Installatievakwinkel.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Maandagmiddag besteld volgende dag geleverd..

Mae

Een artikel besteld en nu toch geannuleerd omdat de levertijd op de website niet klopt..
gebeld om te vragen waar mijn bestelling was..
bijna een half uur in de wacht gestaan. .
(9 wachtende) toen ik aan de beurt was werd de verbinding verbroken..
toen was ik echt boos..
we zitten in een verbouwing en kan mijn tijd echt wel anders besteden..
(uit gemak dan ook online besteld).
weer gebeld en na 15 min toch een medewerker aan de telefoon..
ze ging het even navragen. (10 min) .
er waren problemen in het magazijn en iets met ict ze snapte er zelf ook niks van want dat was niet haar vakgebied..
het zou waarschijnlijk nog een dag langer duren..
gezien de reacties van andere toch maar besloten niet verder in zee te gaan om teleurstelling te voorkomen. .
en uiteindelijk toch maar naar de plaatselijke bouwmarkt gegaan..
ga dus niet uit van de aantal sterren want daar klopt niks van. lees eerst de reacties!.

E de Ruiter
E de Ruiter

Beschrijf hier uw ervaring

2 Comap afsluiters besteld van een goed merk, foto en type nummer van de fabrikant klopte etc.

Maar ik kreeg 2 merkloze afsluiters geleverd van een veel mindere kwaliteit.
Als ik eerst op trustpilot.nl had gekeken wat betreft dit bedrijf had ik hier nooit iets gekocht...

Afrader!.

K. Vliegen
K. Vliegen

Beschrijf hier uw ervaring

Radiator besteld bij Installatievakwinkel, levertijd 4 weken. Toen ik na drie weken ging bellen (lange wachttijd aan de telefoon) bleek dat de radiator reeds geleverd was, maar niet bij mij! Het verhaal was een beetje vaag, dacht dat ik teruggebeld zou worden, maar dat gebeurde niet. Volgende belletje, weer een eeuwigheid wachten, bleek dat de radiator een week eerder geleverd was. Ik heb geen bericht gehad wanneer de radiator geleverd zou worden en ook geen bericht dat hij op een ander adres was afgeleverd. Uiteindelijk na 3 keer bellen en een mail, met 1 keer antwoord, heb ik zelf contact opgenomen met de leverancier die het pakket heeft bezorgd en het gevonden bij een bedrijf in de buurt. Vreemd dat ik zelf moet gaan uitzoeken waar mijn bestelling is afgeleverd. Klantenservice dus heel slecht en telefonisch slecht te bereiken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantenservice is slecht en telefonisch contact is moeilijk met lange wachttijden . wordt vaak niet teruggebeld en op de mail wordt ook niet gereageerd.

Bedrijfsinformatie

Installatievakwinkel.nl is de specialist op het gebied van installatie. Installatievakwinkel biedt een groot assortiment aan CV ketels, radiatoren, schakelmateriaal, thermostaten en diverse soorten en maten sanitair. Voor al uw installatiewerken bent u bij ons aan het juiste adres. Installatievakwinkel.nl levert alle bekende installatiemerken zoals Vaillant, Remeha, Itho Daalderop, Nefit, Atag, Henrad, Radson, Thermic, Vasco en nog veel meer.
Adres
De Ooyen 7a