8.5/10
8.1/10

Wim Goeman

Alles aanwezig wat ik nodig had

goed

Jansen

Jammer dat het juist bestelde geleverde product niet voldoet.
Waarom dan de retourkosten als het product niet aan de gestelde eisen voldoet aan de klant doorberekenen!

Beschrijf hier uw ervaring

Eenmaal wat besteld maar geleverde voldoet niet.
Navraag voor wel een goed passend onderdeel te sturen geen reactie.

Actie op vraag van klanten als bestelde onderdeel niet voldoet.

Ab

De prijs van mijn artikel was de laagste die ik kon vinden op het internet. Het artikel was ook supersnel in huis.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en een product dat volledig voldoet! Ik had een terugslapklep besteld. Dit werkt echt prima. dat had ik eerder moeten weten!

Marthe Maxwell-Miggels

Vlekkeloze ervaring. Ook met de klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne webshop en vlekkeloze vlottw verwerking. Ook toen ik een bestelling moest annuleren (had zelf de lange levertijd van een artikel over het hoofd gezien), ging dit snel en makkelijk.

Jacky Zandbergen

Prima levering, snel en goedkoopste

Beschrijf hier uw ervaring

Mistte de koppelingen voor flexibele buizen en dikte van aansluiting.
Maar ben onervaren dus daar kan het ook van komen dat ik elders extra info opgezocht heb.

Zie vorihe

M het Lam

Prima bedrijf. Nette en vriendelijke medewerkers.
afspraken goed nagekomen

M. Koetsier

Nette en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat iets besteld had wat toch niet helemaal was wat ik bedoelde, werden er direct alternatieven voor me gezocht.
Helaas zat daar daar ook niet bij wat ik zocht dus bestelling ging retour. Duidelijke uitleg daarover op website.
Toen ik belde om te vragen wannneer het bedrag teruggestort zou worden, werd ik uiterst vriendelijk geholpen. Uitleg gekregen waarom het wat lang duurde en het werd direct opgepakt.

Misschien iig een berichtje sturen dat retourzending aangekomen is maar dat de afwerking wat langer duurt dan normaal.

Henk Leenders

N.v.t. Geen praktische ervaring, buiten bestelling en levering. Ken het bedrijf verder niet.

N.v.t.

Eleanore Merrill

Klein dekseltje voor easydrain besteld

Beschrijf hier uw ervaring

product duidelijk omschreven, paste perfect, snel opgestuurd

Johan De Bruycker

Prima webwinkel!

Beschrijf hier uw ervaring

Grote keuze van materiaal voor de doe-het-zelver, scherpe prijzen en vlotte levering. Echt prima!