Rob

Snelle bestelwijze, snelle levering

Hay Barents

Zeer goed

Jan Tijhof

Betrouwbaar en een snelle levering

Nico van Leeuwen Bouw Totaal Service

Zeer duidelijke website, snelle levering, klant is ook zeer tevreden met de kwaliteit van het geleverde

zoals boven

Lode

In één woord top!

f vd sluis

Top service, scherpe prijs, snel geleverd!

Tim

Snelle levering, degelijke verpakking. Beschrijving van het product (ballast 36w) mag wel iets duidelijker.

P. Giroth

Prima service van deze on-line winkel.

Beschrijf hier uw ervaring

Drie weken geleden heb ik een uitstroommechanisme voor een Sphinx-toilet besteld. 's-morgens besteld en de volgende dag geleverd. Helaas was een kunststof moer niet helemaal gaaf. Het zou nog gebruikt kunnen worden, maar gelet op de kracht van aandraaien heb ik geen risico genomen en besloten de bestelling terug te sturen. Vooraf wel even contact gezocht met de service-desk. Ik kon de bestelling portvrij retourneren en daarna zou ik het geld terug gestort krijgen. Omdat ik snel het mechanisme nodig had, bestelde ik direct een nieuwe met de bijbehorende betaling. Die kreeg ik gaaf geleverd en was passend voor het toilet. Een week later kreeg ik bericht dat de retourzending in orde was bevonden en een paar dagen later ontving het geld van de eerste bestelling netjes terug. Hulde voor de service.

Meijer

Fijne snelle levering. Duidelijk op de hoogte gebracht wanneer het verzonden zou worden inclusief track & trace. Erg tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles verliep soepel en snel. Producten binnen een dag thuis. Product zelf werkt top!

Jo Meijers

Dit was de eerste keer met dit bedrijf maar zeker niet de laatste wat ze beloofde kwam ook uit mooi op tijd alles afgeleverd mijn ervaring tot dusver zeer goed dank uw hiervoor gr Jo Meijers