Ellen

Excellent! Juiste keramische binnenwerk voor mijn Grohe badkraan, juiste pijpsleutel en dat allemaal ook nog binnen 48 uur geleverd. Vervangen was simpel en snel. Badkraan is weer als nieuw! Veel... Excellent! Juiste keramische binnenwerk voor mijn Grohe badkraan, juiste pijpsleutel en dat allemaal ook nog binnen 48 uur geleverd. Vervangen was simpel en snel. Badkraan is weer als nieuw! Veel dank!

Wijndomein St.Martinus BV

Ik had graag een proffesionele dompelpomp bij jullie besteld! maar ik hang nu al letterlijk 29 minuten in de wacht en vraag me af wat zo belangrijk kan zijn dat men een potentiele klant zo lang laat... Ik had graag een proffesionele dompelpomp bij jullie besteld! maar ik hang nu al letterlijk 29 minuten in de wacht en vraag me af wat zo belangrijk kan zijn dat men een potentiele klant zo lang laat wachten. voor nu.... een hele slechte ervaring

Ans Willemse

Betrouwbaar, snel en met zorg afgeleverd ?

Johan Witte jr.

Slecht, geen idee wanneer ze leveren. Orderstatus opvragen functioneert niet en telefonisch nauwelijks te bereiken.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Johan, zeer vervelend om te lezen. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt. Groet, Isabel

Dekker Elektro Schijndel

Goede services nette prijzen snel geleverd

Rik

Ben gebeld door de klantenservice welke met een passende oplossing kwamen.
Keurig netjes opgelost.

Rik

Bij deze winkel een onderdeel besteld, snel in de levering dat wel. Helaas werd er iets geleverd met een andere maat, ik heb ze een mail gestuurd, 20 minuten in de wacht gestaan bij de... Bij deze winkel een onderdeel besteld, snel in de levering dat wel. Helaas werd er iets geleverd met een andere maat, ik heb ze een mail gestuurd, 20 minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice waarna het contact gewoon afgebroken word.
Terugsturen heeft ook weinig zin daar je zelf opdraait voor de retour kosten, dit terwijl hun jou een verkeerd artikel toesturen.
Al met al geen prettige partij en onbereikbaar.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Rik, wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de... Beste Rik, wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt. Groet, Isabel

Jan

Slechte klantenservice.
Bestellingen worden niet geleverd, klantenservice handelt klacht niet af en laat je met je kluitje in het riet zitten.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Jan, zeer vervelend om te lezen. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt. Groet, Isabel