8.1/10

Eric Schmit

Prima site en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Niks te klagen. Snelle en correcte levering.

Geen 1 verbeterpunt.

Martin Vriens

Keurige snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Koperen rond 80 besteld, beetje lastig te vinden op de site omdat de zoekopdracht lastig is (site selecteert eerst op koper) en je daardoor heel veel zoekresultaten krijgt. Maar in plaats van back-order zoals aangegeven snelle levering!!

Herbert de Graaf

Snelle levering en een scherpe prijs.
Ga in de toekomst zeker vaker zaken doen met de installatiewinkel.nl

heukels

Bestelling kwam in delen binnen, maar gezien kerstdagen, oud en nieuw, ben ik tevreden over de snelheid, technische ondersteuning heeft het callcentrum niet!! mensen zijn heel aardig maar geen...

Beschrijf hier uw ervaring

Groot pakket incourante fittingen besteld, om een vaste brandstofketel aan te sluiten, het meeste hebben ze gewoon op voorraad liggen en word snel uitgeleverd voor hele scherpe prijzen

zoeken op de site zou makkelijker gaan via zoeken op maat, de site van Wasco is makkelijker te benaderen, verder zijn bestelnummers en artikelnummers niet overal gelijk, lastig met retour sturen, welk nummer er nou precies terug gaat, verder zijn niet alle afbeeldingen gelijk aan het geleverde artikel, database met digitaal bestelboek zou up to date moeten zijn, maar ik begrijp dat dat erg veel kosten met zich mee brengt!! een 100% correct geleverd, met rare maten is al een prestatie op zich

dimitri orfanos

Snelle en super service

Robin van bragt

Dankzij de installatievakwinkel kunnen wij eindelijk rustig op onze nieuwe wc deze review schrijven. Top levering, snel en keurig geregeld allemaal en dat nog wel op kerstavond!

Mark Wettum

Snelle levering, goede en duidelijke website met redelijke prijzen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze hadden de rookmelder die ik zocht met een duidelijke beschrijving naar het oude typenummer en welk nieuw typenummer ik dan zou moeten hebben. De prijs was goed en de levering was snel.

Geen verbeterpunten.

Jody Tiggelman

Goede, snelle levering. Precies nagekomen wat er afgesproken is!

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgestelde levering, precies afgeleverd op de datum die we aangegeven hebben.

Geen! Ik zou willen dat het bij alle webshops zo zou gaan!

Kees Hof

Goede keus, makkelijk vindbare producten. Ook per stuk en per meter leverbaar.

Jeroen

Expansievat besteld.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, snelle levering!