Peter

Supersnelle levering. de negatieve reviews waren in mijn geval absoluut niet waar. prima product geleverd gekregen voor een erg scherpe prijs.

goede service

volgende dag leveren ook waar maken en niet een dag later, maar het is corona tijd natuurlijk

Linda

Kwalitatief goed product. Besteld en binnen een paar dagen geleverd. Zonder problemen.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke website om te bestellen, en binnen een paar dagen geleverd. Goed op de hoogte gehouden van de levering. Goed product voor een scherpe prijs.

Nvt

M.Latta

Ik ben 100 % tevreden. Van begin van bestelling t/m de levering!
Daarbij zijn ze zeer scherp geprijst!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben 100 % tevreden. Van begin van bestelling t/m de levering!
Daarbij zijn ze zeer scherp geprijst!

Meer korting op een CV totaal pakket geven.

van der Werff

1e ervaring was prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, goede prijs kwaliteit verhouding

Geen directe verbeterpunten

Wim

Goede prijzen en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Kwam deze winkel toevallig tegen tijdens zoeken naar goedkoopste aanbieder. Goedkope prijzen, snelle levering zijn altijd goed.
Geen gebruik gemaakt van klantenservice, aftersales of iets...
Geen gebruik gemaakt van klantenservice, aftersales of iets waarop gereageerd moest worden, daarom 5 sterren

Hogerop komen in de Google searches en andere website die doorlinken, ofwel beter vindbaar worden :)

Koopmans, erik

Website zeer overzichtelijk en makkelijk zoeken naar je product. Levering was vlot en keurig op tijd. Prima dus!

Beschrijf hier uw ervaring

Website is goed overzichtelijk. En dat wat je zoekt snel te vinden. Goede omschrijving, goede afbeeldingen.

Graag direct met een keuze menu beginnen. In plaats van een "ga nu naar" bv een pomp, daar ben ik op dat moment niet in geïnteresseerd. Ik wil snel en eenvoudig mijn product vinden

Zegers

Beschrijf hier uw ervaring

Levert snel en vakkundig. Goede informatie op de site.

Doorgaan.

C.deen

Prima geregeld, alles keurig zoals beloofd.

Beschrijf hier uw ervaring

In de reguliere bouwmarkten was onze wastafel niet te vinden,
Bij jullie wel, toppie!

Geen.

ron

Prijs en info op website OK, maar levering duurde veel langer dan vermeld op site en ook veel langer dan in de mails aangekondigd (uiteindelijk ca. 2 weken). Maar men nam de telefoon wel op en... Prijs en info op website OK, maar levering duurde veel langer dan vermeld op site en ook veel langer dan in de mails aangekondigd (uiteindelijk ca. 2 weken). Maar men nam de telefoon wel op en uiteindelijk kwam het goed.

ZIe andere veld

Snellere levering en betere info over levertijd.

Danny Strijbis

Super, ook snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website, snel besteld en ook snel geleverd

Meer foto’s vangnet product