H. Neijzen

Overzichtelijke site/scherp geprijsd/ makkelijk bestellen-betalen/snelle levering/ goede communicatie / goede facturering.
Niets nis met dit bedrijf

Niets nis met dit bedrijf

Arnold Ritsema

Technisch inhoudelijke vragen kon men helaas niet beantwoorden. Voor de verdere afhandeling van de bestelling verliep alles naar wens. Alles werd netjes op de tijden bezorgd zoals vooraf aangegeven....

JVS vloerverwarming

Scherpe prijzen, snelle levering !!

R. Heuvel

Op zoek naar een vervangende Nefit thermostaat kwam ik toevallig op de site van Installatievakwinkel terecht.

Beschrijf hier uw ervaring

Eerlijk gezegd had ik er nog nooit van gehoord, maar het aanbod en de voordelige prijs t.o.v. anderen gaven mij
het duwtje om het hier te bestellen.
Ik kan niet anders zeggen dat het mij 100% goed is bevallen. Levertijd en afhandeling prima.
Mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben dan weet ik waar ik moet wezen.

compas timmerwerken

Goede prijs, correcte afhandeling en op tijd bezorgd.

Janssen Karwei-Bouwbedrijf

Duidelijke webpagina, uitgebreid assortiment.

snelle levring

karl philips

Fijn,

Beschrijf hier uw ervaring

besteld betaald en geleverd zoals gevraagd,Top

Eijpe

Gasblok voor intergas hr ketel besteld , zeer snel geleverd en het gasblok was ook de juiste voor mijn c.v

Tab-Hr

Goeie website met duidelijke omschrijvingen en prijs technisch zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring met installatievakwinkel is zeer goed.
Na telefonisch contact over de dakdoorvoer netjes te woord gestaan door medewerker.
hierna besteld en zeer snel geleverd op aflever adres van de klant.

H. Wessels

In eerste instantie gebeld met een aantal vragen over het te bestellen produkt. Keurig te woord gestaan en zeer goed geholpen. Produkt, uitstortbak, netjes geleverd en na bestelling ook zeer snel...