André Farla

Sneller levering en producten zijn goed van kwaliteit !!

Antwan van de pol

Hele slechte ervaring.
Nog steeds geen andere badkamerventilator mogen ontvangen.
Hele slechte ervaring.
Nog steeds geen andere badkamerventilator mogen ontvangen.
De bestelde is defect. Deze heb ik voor kerst besteld gehad en moet nog steeds omgeruild worden. Sinsdien douche we dus zonder badkamer ventilator. Niet bevorderlijk voor de badkamer. Bellen met dit bedrijf lukt niet vorige keer een half uur in de wacht gestaan. Mailtjes worden na een week beantwoord met wordt geregeld.... Wacht op antwoord leverancier.......etc.
Ben de voor een beetje klaar mee...

Hans

Bestelling netjes geleverd, verder geen opmerkingen

Bart Pieters

Prima & soepel: twee thermosstaatknoppen besteld en die werden de volgende dag in een net pakketje bezorgd.

Ruurd

Helaas alleen maar slechte ervaringen met dit bedrijf. Offerte aangevraagd, zonder akkoord zomaar spullen geleverd bij mij. Telefonisch slecht bereikbaar en komt chaotisch over (datums door elkaar... Helaas alleen maar slechte ervaringen met dit bedrijf. Offerte aangevraagd, zonder akkoord zomaar spullen geleverd bij mij. Telefonisch slecht bereikbaar en komt chaotisch over (datums door elkaar halen). Zodra afgehandeld blijft er herhaaldelijk contact gezocht terwijl de fout niet bij mij ligt. Ik wil het afsluiten en heb mijn spullen elders besteld.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Ruurd, heel vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om dit door te nemen. Groet, Isabel

J. Berckmans

Duidelijke site.
Snelle en complete levering.
Communicatie kan nog beter, nl. ik had 3 items besteld. 1 Item was een onderdeel van Geberit.
2 Items zijn door PostNL geleverd in 1...
Duidelijke site.
Snelle en complete levering.
2 Items zijn door PostNL geleverd in 1 pakketje, dus ik dacht waar is het onderdeel van Geberit, dus ik wou hierover gaan bellen.
Een uur of wat later werd het onderdeel van Geberit in een apart pakket geleverd door een andere bezorgdienst(DPD). het was fijn en correct geweest als hierover gecommuniceerd was in een mail of op de bon of anders.
M.vr.gr. J. Berckmans

Bas

Net bedrijf dat hard zijn best doet om van fouten te leren. Ik had verkeerd advies ontvangen van een van de medewerkers waardoor een product retour moet. Na contact met de klantenservice werden de... Net bedrijf dat hard zijn best doet om van fouten te leren. Ik had verkeerd advies ontvangen van een van de medewerkers waardoor een product retour moet. Na contact met de klantenservice werden de retourkosten (normaal 7,95) vergoed.