8.5/10
8.1/10

Snelle en correcte levering

Prima service

Heb ze niet kunnen vinden

Ilse

Super snelle levering. Alles zit netjes verpakt en heeft erg veel op voorraad. Ik als leek kon makkelijk vinden en bestellen wat ik nodig had. En hele mooie prijzen wat tijdens een verbouwing zeer... Super snelle levering. Alles zit netjes verpakt en heeft erg veel op voorraad. Ik als leek kon makkelijk vinden en bestellen wat ik nodig had. En hele mooie prijzen wat tijdens een verbouwing zeer prettig is. Meerdere keren besteld en altijd goeie kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Korte en duidelijke beschrijving bij de producten. En heel fijn, duidelijke foto's

Ga zo door.

Aziz

Top service, snelle levering en perfecte kwaliteit

Top service, snelle levering en perfecte kwaliteit

Eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Per abuis heb ik een verkeerd type besteld dat al binnen een uur was verzonden. Het juiste type werd ook onmiddellijk verstuurd. Na ontvangst van het... Eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Per abuis heb ik een verkeerd type besteld dat al binnen een uur was verzonden. Het juiste type werd ook onmiddellijk verstuurd. Na ontvangst van het verkeerd bestelde artikel kon ik het erg gemakkelijk terugsturen en werd het aankoopbedrag snel geretourneerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel gevonden op de website, goede verwijzing naar originele artikelnummer fabrikant.

Geen, prima service.

Vance installatiebedrijf

Ik zocht een buigtang 15 met korte straal. Hij kwam snel binnen en buigt lekker koper cv buis gaat alle bij met gemak. Ben erg blij mee m'n werk ziet er nu nog strakker uit.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond snel wat ik zocht de info was ook duidelijk.

Weet nu geen verbeter punt te verzinnen

GSP

Top super snel geleverd en netjes verpaktšŸ‘šŸ».

Makkelijk toegankelijk

Frans Camps

Dit is mijn eerste ervaring met de installatie vakwinkel, het smaakt naar meer!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn bestelling werd perfect aangekondigd, vervolgens was de aflevering compleet en werden de spullen netjes op de plek neergezet waar ze nodig zijn.

Vooral zo door blijven gaan!

Aad Deuze

Aankoop inlaat combinatie t.b.v. warm water boiler

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks dat ik niet al de inbouw maten te zien kon krijgen, van de inlaatcombinatie, wist men mij er toch van te overtuigen om het onderdeel te bestellen. Omdat men garant stond voor het product... Ondanks dat ik niet al de inbouw maten te zien kon krijgen, van de inlaatcombinatie, wist men mij er toch van te overtuigen om het onderdeel te bestellen. Omdat men garant stond voor het product t.w. Dat als ik niet het juiste product zou krijgen, men garant stond voor de teruggave van mijn aankoop bedrag. Inderdaad waren de aansluitmaten niet welke ik nodig had, en ik kreeg het aankoop bedrag terug. met de offerte voor het juiste artikel, helaas met een levertijd van twee weken. Wat voor mij niet goed uitkwam.
De inlaat combinatie had ik al direct nodig i.v.m. de douche gelegenheid van de honkbal vereniging. ik heb het onderdeel kunnen bestellen bij de Technische Unie in Rotterdam, deze hadden hem op voorraad.
Maar des ondanks , heel hartelijk bedankt voor de technische ondersteuning.

Aad Deuze
SVHV Schiedam

Nu heb ik de technische info gekregen van de originele maker van het product. Het telefoonnummer stond op de verpakking, dus torn kon ik vragen of het product ook met andere aansluit maten te koop... Nu heb ik de technische info gekregen van de originele maker van het product. Het telefoonnummer stond op de verpakking, dus torn kon ik vragen of het product ook met andere aansluit maten te koop was. Dit was mogelijk, maar niet bij uw voorraad helaas.

Ferdi Braat

Goede service en tijdig geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb radiatoren besteld en deze zijn snel geleverd, netjes in verpakking. De bezorger heeft ze zelfs naar binnen gebracht naar waar ze gehangen moesten worden.

Imke Lauwen

Snelle levering, goed verpakt en goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, goed verpakt en goed peoduct
T

N.v.t