Linders

Ik ben zeer teleurgesteld in de bezorging van mijn product.
In eerste instantie zou dit 24-7 geleverd worden.
Helaas niets ontvangen. Dan zou het maandag geleverd worden, weer...

Ik ben zeer teleurgesteld in de bezorging van mijn product.
In eerste instantie zou dit 24-7 geleverd worden.
Helaas niets ontvangen. Dan zou het maandag geleverd worden, weer helaas niet.
Ik had maandag contact met u opgenomen en daar werd mij door een mevrouw verteld dat het niet via DPD geleverd
gaat worden maar door een eigen vervoerder en de chauffeur zou maandag nog langs komen.
Helaas weer voor niets gewacht. De monteur die mijn keuken wilde monteren heb ik naar huis moeten sturen
Dinsdagmorgen moest ik weg en toen ik ’s middags thuis kwam lag er een briefje van DPD dat ik het pakketje zelf
kan afhalen in Oirschot.
Ik betaal € 5,95 om het pakket thuis bezorgd te krijgen.
En nu moet ik 4 dagen later nog zelf het pakket gaan afhalen.
Gewoon schandalige werkwijze van jullie.

Betaal voortaan iets meer, maar dan heb ik het ook zeker in huis.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste meneer of mevrouw Linders, ik kan me voorstellen dat dit ontzettend vervelend is. Onze service afdeling neemt even contact met u op. Groet, Isabel

Erik

Snel geleverd.
Product geheel overeenkomstig beschrijving op website.
Goede communicatie over bestelling en levering. Aanrader deze webshop!

Rinus Bergevoet

Snel geleverd, keurig verpakt, gemakkelijk te monteren, uitstekende werking en uiterst vriendelijk en behulpzaam contact vooraf met de telefoniste……Wat wil je nog meer als je halogeen vervangt door... Snel geleverd, keurig verpakt, gemakkelijk te monteren, uitstekende werking en uiterst vriendelijk en behulpzaam contact vooraf met de telefoniste……Wat wil je nog meer als je halogeen vervangt door led??????

Michael

Afgelopen week heeft de technische unie bij mij materiaal geleverd met een aantekening dat een artikel manco is. Maar tot op heden komt er weinig reactie vanuit dit bedrijf.

installatie bureau h.roumen

Snelle levering, groothandelsprijzen

Anton

Ik heb 11 items besteld waarvan 10 waren goed geleverd in twee pakketjes.
1 stuk is in de back order.

Ik heb 11 items besteld waarvan 10 waren goed geleverd in twee pakketjes.
1 stuk is in de back order.

Ik heb een email gestuurd naar info@installatievakwinkel.nl op 25 Juni 2021 dat ik het nodig heb op 29 Juni. Daarno stuurde ik een reminder naar die email. Nog steeds krijg ik geen antwoord.

Ik weet niet wanneer die item binnen komt. Ik moet het waarschijnlijk ergens anders bestellen.

Ik probeerde https://www.installatievakwinkel.nl/contacts/index/ te gebruiken en ik krijg altijd een captcha fout.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Anton,
Beste Anton,
Onze excuses dat het onduidelijk is wanneer u uw product kunt verwachten. We gaan dit even voor u nakijken en nemen contact met u op. Hartelijk dank voor het melden van de foutmelding op het contact formulier. Dit gaan we direct oplossen! Groetjes Isabel

Topkantoor Repro Creatief BV

Scherpe prijzen en een snelle levering van de goederen. De goederen zijn netjes aangekomen. Top!

T.E.D. Consultancy

Een aanrader !
Snelle levering , prima verpakt.
Factuur netjes verzorgd en direct ontvangen.
een leverancier waarbij efficient werken hoog in het vaandel staat.