Isak inbus

De enige shop die mijn product binnen 24 uur kon leveren. Dus top.

Beste Isak,
Beste Isak,
Hartelijk dank voor je mooi beoordeling. Voor sommige producten bieden we een verwachte levering op dezelfde dag aan. Fijn dat we u hier zo goed verder mee konden helpen. Mooie dag. Groetjes Jasmijn.

Siegersma

Alles volgens afspraak geleverd

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag Siegersma, prettig om te lezen dat alles volgens afspraak is verlopen. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Isabel.

Bob van Moorsel

Goede service

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Bob, dank je wel voor je positieve review. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Spolspoel

Alles goed verlopen, geen problemen

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Goedemiddag Patrick, prettig om te lezen dat je tevreden bent met ons. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Isabel.

Martin

Snel het juiste artikel geleverd

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Martin, dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Steven Gerritsen

Prima product, snel geleverd. Prijs iets te hoog.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Steven, prettig om te lezen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

toon dircken

U service is heel goed, maar verstuur voortaan gelieve met een andere bezorger, pakket wordt gewoon bij de voordeur aan de weg weggezet, een wonder dat het er s`avond nog stond.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Toon, dank je wel voor je eerlijke beoordeling. Het kan inderdaad uiterst vervelend dat je pakket onaangekondigd geleverd wordt, wij zullen dit noteren en meenemen in ons proces. Desondanks... Beste Toon, dank je wel voor je eerlijke beoordeling. Het kan inderdaad uiterst vervelend dat je pakket onaangekondigd geleverd wordt, wij zullen dit noteren en meenemen in ons proces. Desondanks wensen wij je veel plezier van je aankoop! Groetjes, Isabel.

Jan

Keurig op tijd geleverd

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Jan, prettig om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Jasmijn.

J mesman

Snelle levering mooie prijs

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste J Mesman, dank je wel voor je positieve review. Veel plezier van je aankoop gewenst! Groetjes, Isabel.

Roel Vissers

De bestelling is keurig geleverd

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Roel, fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw bestelling gewenst! Groetjes, Jasmijn.