Lineke

Prima levering alleen onduidelijk over bezorgmoment

G.S.M. Siemes

Ruim assortiment, snelle levering en een goede prijs

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste G.S.M. Siemes, bedankt voor je feedback en fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groetjes, Isabel

Peter van Rooijen

Snelle levering, goede producten

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Peter van Rooijen, bedankt voor de review en fijn om te lezen dat je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, Isabel

Turgut

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Turgut, bedankt voor de mooie beoordeling! Hopelijk tot snel in onze webshop. Groetjes, Isabel

Adrie

Prima afhandeling ondanks een eerder verwachte verlate levering.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Adrie, bedankt voor de mooie beoordeling ondanks de verwachte verlate levering. Met de feedback kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren. Fijne dag en groetjes, Isabel

Frans Siega

De bestelling snel en correct uitgevoerd.👍

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Frans Siega, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling en de levering ervan. Bedankt voor de feedback, dat waarderen wij enorm. Graag weer tot snel in onze webshop.... Beste Frans Siega, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling en de levering ervan. Bedankt voor de feedback, dat waarderen wij enorm. Graag weer tot snel in onze webshop. Groetjes, Isabel

Hanneke van der Griendt

Goede prijs en snel geleverd

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Hanneke van der Griendt, bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes, Isabel

Marco Schouten

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Marco Schouten, wat fijn dat je tevreden bent over de snelheid van de levering. Geniet van je aanschaf. Groetjes, Isabel

René Groot

Goed product. Snel geleverd

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste René Groot, bedankt voor de review en fijn om te lezen bent dat je tevreden bent. Groetjes, Isabel