Christine Bos-Hageman

Ben tevreden, alles was goed ook de bezorging

Conny

Ik heb een vliegengordijn van 99,95 euro besteld bij ikwileenvliegengordijn.nl. Site zag er goed uit en met al die goede recensies durfde ik het wel aan. De verzending ging inderdaad heel vlot maar... Ik heb een vliegengordijn van 99,95 euro besteld bij ikwileenvliegengordijn.nl. Site zag er goed uit en met al die goede recensies durfde ik het wel aan. De verzending ging inderdaad heel vlot maar ik vond het gordijn niet zo mooi. Kwaliteit niets mis mee maar paste niet zo goed bij de rest als ik gedacht had dus retour op 7 juli, kosten 13,25 euro. Tot nu geen bevestiging van ontvangst gekregen dus maar een mail gestuurd. Ook daar nog geen reactie op en ik begin me nu toch wel zorgen te maken of ik mijn geld terug krijg.

De levering was ongelofelijk snel. 2 Dagen en dat naar Duitsland. De kwaliteit van het produkt, ook na het ophangen, perfect.

Suzanne

Snelle levering!

De eerste keer bij dit bedrijf besteld en de levering was snel het product was goed.

Er werd bijzonder snel na de bestelling geleverd. Helaas had ik het 90 cm. brede vliegengordijn besteld, dus te smal. Na mijn email werd ik al snel gebeld door een bijzonder aardige dame. Het is... Er werd bijzonder snel na de bestelling geleverd. Helaas had ik het 90 cm. brede vliegengordijn besteld, dus te smal. Na mijn email werd ik al snel gebeld door een bijzonder aardige dame. Het is geen probleem om het vliegengordijn te retourneren, ook niet na bijna 4 weken. Dus ga ik een nieuwe bestellen en de oude retourneren. Dank voor de uiterst correcte en snelle reaktie.

Sehr schnelle und korrekte Lieferung mit gutem Produkt, ich habe das Unternehmen bereits weiter empfohlen

Joke

Helemaal tevreden met mijn nieuwe deurgordijn ( model Padova 2 ). Het gordijn sluit de deuropening goed af, dus bij mij geen last van vliegen deze zomer. Mooi ophangsysteem ook. Levering binnen 2... Helemaal tevreden met mijn nieuwe deurgordijn ( model Padova 2 ). Het gordijn sluit de deuropening goed af, dus bij mij geen last van vliegen deze zomer. Mooi ophangsysteem ook. Levering binnen 2 dagen, dus dat is oké.