Zeer snelle levering van een uitstekend product

Alles ist wunderbar gelaufen, gute Ware, schnelle Lieferung !!!!!

We waren in de veronderstelling dat we een gordijn hadden gekocht van 190 cm. Die 1 van 190 bleek echter een type aanduiding en ontvingen we dus een gordijn van 90 cm 😡. Hij hangt maar fraai is het... We waren in de veronderstelling dat we een gordijn hadden gekocht van 190 cm. Die 1 van 190 bleek echter een type aanduiding en ontvingen we dus een gordijn van 90 cm 😡. Hij hangt maar fraai is het niet. Zouden er graag nog 1 bestellen maar dan dus opnieuw €129,= aftikken zit er ff niet in. We krijgen wel leuke complimenten voor het gordijn. Jammer dat de service stopt als je de bestelling hebt ontvangen en betaald

Vliegengordijn gekocht.

Zustellung innerhalb kurzer Zeit. Produkt muss sich noch glätten, da es sehr eng im Karton verpackt war. Hoffe in einigen
Tagen hat es sich durchgehängt.
LG Margret Parsen

Ik heb vliegen gordijnen gekocht. Staat beschrijving op de site dat het materiaal van PVC helaas is niet het geval het is van Rubber. Maar qua rest van materiaal is in orde top,bevestiging van... Ik heb vliegen gordijnen gekocht. Staat beschrijving op de site dat het materiaal van PVC helaas is niet het geval het is van Rubber. Maar qua rest van materiaal is in orde top,bevestiging van gordijnen is makkelijk. Maar de klanten service is top en vriendelijk en alle probleem wordt snel opgelost.

Gerhard Nitsch

Sehr gute Ware, schnelle Lieferung

Exzellente Ware - sehr empfehlenswert - Vielen Dank!