Niek Wiltjer

Snel, persoonlijk en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Suzanne Visser

Soepel, snel

Zeer vriendelijke klantenservice, ze willen echt hun best doen voor je

Inge van den Bosch

Erg prettig, goede en snelle communicatie en levering

Snelle en persoonlijke communicatie en levering

Suzan de Vries

Goed.

Een belangrijk nadeel: retourneerproces is niet duidelijk en moet je zelf betalen.

Goed.

Bij een klein bedrijfje van bijvoorbeeld iemand die het er als hobby bijdoet, heb ik daar wel begrip voor. Maar niet bij een serieus bedrijf dat gewoon een B.V. is (en dus ook de middelen heeft om deze retour processen te automatiseren en te vergoeden). Dit vind ik qua klantenservice onwijs slordig en ongebruikelijk.

Duidelijke info, fijne vormgeving

Chantal

Soepel en eenvoudig

Aardige klantenservice

Joyce van der Velde

Het hele bestelproces verliep heel makkelijk. Bezorging en communicatie ook snel. Het product was beschermd verpakt

De snelheid (en mooie producten)

Alberto Tobias

Goed. duidelijk, eenvoudig.

T

Heel fijn, soepel, heldere communicatie

Zorgvuldig, behulpzaam, snel, communicatie, mooie producten

Hirondina Costa

Duidelijk en niet al te moeilijk.

Duidelijke communicatie

Chantal

Prima, Wel had ik moeite met de zoekfunctir want ik zocht op ergopouch en dan zag ik die wel in de autosuggest maar niet terugkomen in het zoekresultaat (mobiel). Koste me een paar pogingen voordat... Prima, Wel had ik moeite met de zoekfunctir want ik zocht op ergopouch en dan zag ik die wel in de autosuggest maar niet terugkomen in het zoekresultaat (mobiel). Koste me een paar pogingen voordat ik het goed had.

Snel en intuïtief.