S Heida

Marjolein

Prettig

Duidelijk

martine kuyken

Prima, besteld en de volgende dag al ontvangen!

Snelheid van verwerken van de bestellingen

Ilse de Jong

Alles verliep heel soepel en eenvoudig

Super Snelle reactie op de mail

Aniek Berg

Makkelijk en snel

Toen ik belde werd er snel opgenomen en had je gelijk de goede persoon aan de telefoon. Mijn product was een outlet product en daar werd goed over gecommuniceerd. En de handgeschreven persoonlijke... Toen ik belde werd er snel opgenomen en had je gelijk de goede persoon aan de telefoon. Mijn product was een outlet product en daar werd goed over gecommuniceerd. En de handgeschreven persoonlijke boodschap vond ik persoonlijk echt wel een toevoeging.

Yves Diliën

Vlot

Alles verliep zonder problemen.

Jeanne Nuijten

Eenvoudig en duidelijk

Duidelijkheid en accuraat in de reactie

Suzan van de Peut

Bezorging was op tijd, netjes ingepakt. Alleen het advies via de chat was minder goed, althans de productkennis. Ik had een vraag over het aanpassen van de slaapzak superloved. Jullie antwoord was... Bezorging was op tijd, netjes ingepakt. Alleen het advies via de chat was minder goed, althans de productkennis. Ik had een vraag over het aanpassen van de slaapzak superloved. Jullie antwoord was dat deze niet aanpasbaar is. Toen ben ik gaan kijken op de site van superloved zelf, en toen vond ik het antwoord dat deze zeker wel aanpasbaar is, zowel in de lengte als bij de armen. Dus een tip om dit wel op jullie site te vermelden, want de slaapzak zelf is fantastisch en daarmee hebben jullie wel een mooi product op de site staan die ik iedereen kan aanraden.

De optie voor een chatfunctie

Vera Oltwater

Uitgebreid de tijd voor ons

Veerle Brugmans

De website is overzichtelijk en bestelproces was helder.

Klantenservice is makkelijk te vinden en goed bereikbaar. Goed en passend advies ontvangen.