Yvonne Hendrickx

Anastasia

Uw ervaring

Zeer nette hard werkende hulp

Hallo Yvonne,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening en de voorgestelde hulp.

Nina

Hallo Nina,

Leijser

Fijn en snel geholpen

Snelle service

Hallo Leijser,

H. Kraamer

Goede service tot nu toe

iemand gevonden

Hallo H. Kraamer,

Poetsen met een praten!

Slecht werk! Te laat! Spullen kapot! Een drama!

Zeer slecht!

Hallo,
Hallo,
Wij kunnen met deze gegevens helaas geen actief account vinden, wij kunnen dan ook helaas geen oplossing aanbieden als wij niet kunnen constateren wat er verkeerd is gegaan tijdens onze dienstverlening. Willen jullie met de juiste gegevens contact opnemen? Dan kunnen wij alsnog meekijken naar een oplossing.

Ellen

Dienstverlening?

Uw ervaring

De site pretendeert dat er voor je gezocht wordt naar een huishoudelijke hulp. Echter is het uitsluitend een plek waar vraag en aanbod met elkaar in contact gebracht wordt.
Vanaf april staan...
Vanaf april staan wij ingeschreven nu pas (september) is er iemand bij ons begonnen, terwijl we op alle aanbieders ingegaan zijn. Het merendeel is niet komen opdagen en van de aardbodem verdwenen.

Hallo Ellen,
Hallo Ellen,
Onze dienstverlening bestaat inderdaad uit het zoeken naar een huishoudelijke hulp, echter zijn wij wel afhankelijk van de beschikbaarheid en reactiesnelheid van de hulpen in jouw regio. Wij willen namelijk echt zeker weten dat iemand kan voldoen aan jouw eisen voordat wij deze voorstellen. Hierdoor heeft het helaas wat langer geduurd, helaas bleken de andere kandidaten allerminst betrouwbaar, wij hebben inmiddels maatregelen tegen hen genomen.

E van Groenendael

Makkelijk hulp zoeken..

Uw ervaring

Wel veel verschillende mensen geweest. Vaak Engels sprekend.

Hallo E. van Groenendaal,

Peter en Luc