Kwaliteit sticker(s)

ColorPlaza

Goede prijs, goed drukkwaliteit, uitsnijden stickers zou iets nauwkeuriger kunnen.

De prima gedrukte stickertjes zijn niet helemaal zuiver gesneden: de ronde opmaak staat daardoor niet gecentreerd op de sticker. Een iets nauwkeuriger manier van snijden zou een mooier resultaat... De prima gedrukte stickertjes zijn niet helemaal zuiver gesneden: de ronde opmaak staat daardoor niet gecentreerd op de sticker. Een iets nauwkeuriger manier van snijden zou een mooier resultaat hebben gegegeven.

Seedsmenship

Goede service, veel contact gehad, eindresultaat is erg mooi geworden. Niet duur bij grote orders.

Case of Coffee

Super goed!

Die is TOP!

Ponyclub Heeten

Zeer tevreden. Met name over snelle reactietijd, meedenken met klant en alvast starten met aanleveren drukproef terwijl betaling nog onderweg was.

Ingmar van der woude

Er werd super meegedacht over de lay-out. En er was heldere communicatie

De organisatie die de verzending regelt was erg traag. Op donderdag verstuurt en op dinsdag pas bezorgd

Alles prima, ben zeer tevreden. Alleen kwamen de stikkers een of twee dagen later dan verwacht.

Op tijd leveren, zonder dat de klant ee herinnering moet sturen

Voor particuliere klanten bij de offerte beter het ex. /Inc btw aangeven.
Gelijk In het totaal bedrag van de offerte rekening

Nvt

nvt

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling om onze service hopelijk te kunnen verbeteren. Onze levertijden worden voortijdig afgesproken en wij zijn flexibel in spoedleveringen. Uw bestelling hebben wij volgens afspraak geleverd. Vanwaar uw onvrede omtrent de snelheid van de levering? Alvast bedankt voor de genomen moeite. :)

A1Electronics

Overall super goed

niet nodig

V-Max Racing Management B.V.

Een betrouwbaar bedrijf, met snelle levering en vriendelijk personeel