Kwaliteit sticker(s)

Geen opmerkingen alles ging goed

Luuk

Goede kwaliteit en uitstekende service.

Ging heel goed. Telefonisch makkelijk te bereiken en begrepen onze wensen gelijk.

Riko

Vriendelijke mensen!

Lekker door blijven plakken.

OTR Service

++ Contact en service waren erg goed.
++ Contact en service waren erg goed.
-- De stickers waren transparant, met het sturen van het logo had men mij beter kunnen informeren dat de kleur van het logo niet de sticker gedrukt zichtbaar zou zijn.

Uitgaan dat de klant een leek is op het gebied van stickers en dat je kunt herhalen naar de klant wat besteld is, wat dat betekent( bijvoorbeeld dat het transparant is) en navragen of dat de... Uitgaan dat de klant een leek is op het gebied van stickers en dat je kunt herhalen naar de klant wat besteld is, wat dat betekent( bijvoorbeeld dat het transparant is) en navragen of dat de bedoeling is.

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste,
Beste,
Heel erg bedankt voor je opmerking en het klopt inderdaad dat transparante stickers minder dekkende kleuren hebben dan stickers op wit vinyl. Wij gaan je reactie zeker meenemen en zullen bij de volgende bestellingen van een transparante sticker de klant alert maken dat een kleur op transparant vinyl (vooral met een donkere ondergrond) kan verschillen van de verwachtte kleur.
Groet,
Team Reklame2000.nl

Willems schoonmaakdiensten

1e contact viel direct goed.

Geen enkele opmerking voor verbetering

Zie verbeterpunten

reageren op emails en telefoon...….

Reactie Ik Wil Stickers:

Beste Frank,
Beste Frank,
Hartelijk dank voor je eerlijke reactie en wij zullen ons best doen om uw opmerking over reageren op emails en telefoon te verbeteren. Voor zover bij ons bekend hebben wij uw mail binnen één dag beantwoordt en zijn wij telefonisch altijd bereikbaar.
Misschien dat er mails zijn ontglipt of niet aangekomen, maar we zullen er altijd scherp op blijven om zo snel mogelijk te reageren.
Nogmaals dank voor je reactie en hopelijk zal een nieuwe bestelling in reactiebeoordeling toenemen.
Groet,
Team Reklame2000.nl