Mart

Prachtige lampen en zeer goed verpakt! Kan niet wachten om de lampen op te hangen in het nieuwe huis.

Saskia

Goede service, fijn persoonlijk contact, product is helemaal naar onze zin (tafel)

Houda van Es-Sarehane

Hele fijne communicatie en perfect eindresultaat. Wij zijn erg blij met onze opbergkist!!!

Sarah Heemskerk

Erg tevreden over de twee lampen die ik bij I am Recycled heb besteld. Keurig verpakt en binnen de aangegeven tijd geleverd. Al veel complimenten ontvangen over de lampen!

Marianne Heijden

Product voldoet aan verwachting.
Prima contact en service.
Prima bezorging. Fijn dat dozen hergebruikt worden.
Tip: gebruik papiertape. Dat maakt het afval scheiden een stuk...
Product voldoet aan verwachting.
Prima contact en service.
Prima bezorging. Fijn dat dozen hergebruikt worden.
Tip: gebruik papiertape. Dat maakt het afval scheiden een stuk eenvoudiger!

Femke

De lamp is heel mooi, de kleur is zoals op de foto's. De communicatie is goed, vriendelijk en attent. Leuk is het persoonlijke briefje bij de bestelling. Ik heb de lamp nog niet opgehangen, want de... De lamp is heel mooi, de kleur is zoals op de foto's. De communicatie is goed, vriendelijk en attent. Leuk is het persoonlijke briefje bij de bestelling. Ik heb de lamp nog niet opgehangen, want de kamer is nog niet af.

Hedi Koning

Meubelknopjes, ik heb verschillende besteld en ben er erg blij mee.
Meubelknopjes, ik heb verschillende besteld en ben er erg blij mee.
Misschien nog als toevoeging: de kleur van de achterkant verschilde iets van de foto. Als in: zilver of goudkleurig achter de gekleurde knop. Azaila leek zilverkleurig maar bleek ook goudkleurig te zijn. Maakte niet uit, maar misschien in tekst erbij. :)
Hartstikke blij met alle knopjes!!

patrick froentjes

Snelle levering en top product

Claudia Verboom

Leuke mensen, goed gevoel en mooie recycle producten. We hebben 4 maal een Have A Light small besteld en ontvangen. Ze hangen nog niet maar dat volgt spoedig. We zijn in ieder geval two happy... Leuke mensen, goed gevoel en mooie recycle producten. We hebben 4 maal een Have A Light small besteld en ontvangen. Ze hangen nog niet maar dat volgt spoedig. We zijn in ieder geval two happy customers!

Sjors van den Hout

Goede communicatie, product is exact als beschreven en mooi afgewerkt!