HxB

Corine

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima service

Astrid

Mooie kwaliteitsproducten en deskundig vriendelijk personeel.
Snelle levering.

Jooske

Prettig bedrijf, denken goed mee, vriendelijke mensen. De hoeveelheid verduistering die bereikt kon worden viel ons wel tegen. Maar daar was voor gewaarschuwd.

Joke

Goede producten, fijne medewerkers en een top service !

Irena

Professional advice, quick delivery and installation! So happy and satified?

Vera

Erg vriendelijk personeel, eerlijk en duidelijk. De plisse hangt erg mooi en heb goeie instructie meegekregen voor het ophangen van de rolgordijnen wat ik zelf wilde doen.

Süleyman

Onlangs een nieuwe huis gekocht en ontving een kortingsvoucher waardoor ik op de website ben gaan kijken. Hier een afspraak gemaakt met Didier die vakkundig de ramen en kozijnen kwam inmeten en... Onlangs een nieuwe huis gekocht en ontving een kortingsvoucher waardoor ik op de website ben gaan kijken. Hier een afspraak gemaakt met Didier die vakkundig de ramen en kozijnen kwam inmeten en advies gaf met de behorende stalen. Ontving ik binnen 2 dagen een passende offerte en nog geen 5 weken later kwam Ben de gordijnen monteren. Top bedrijf met hele goede service!!

Joshua

Fijn dat ze langskwamen om advies te geven en alles in te meten

Yagmur

Wat een topservice! Mooie prijs-kwaliteit verhouding, ze helpen je met het uitkiezen en zoeken naar een geschikt product. Leveren en monteren gaat snel en ze zijn zó ontzettend klantvriendelijk! Ik... Wat een topservice! Mooie prijs-kwaliteit verhouding, ze helpen je met het uitkiezen en zoeken naar een geschikt product. Leveren en monteren gaat snel en ze zijn zó ontzettend klantvriendelijk! Ik hoefde de beste monteur niet eens te vragen of hij zijn schoenen wilde uittrekken voor mijn pas geboende vloer, hij zag mij op blote voeten en trok gelijk zijn schoenen uit voor hij binnen stapte.

Miranda

Service is uitstekend
werken netjes en komen afspraken ook na communicatie is prima