Soepel afspreken, weet hoe het moet.

Ron Kouwenberg

Wat een super service en mogelijkheid!!
Wat een super service en mogelijkheid!!
Een zeer behulpzaam bedrijf die meedenkt in oplossingen van de "problemen" die er zijn. Afvoer van het douchewater was lastig maar waar andere verhuurbedrijven een pomp (tegen meerprijs!!!) aanboden kwam Huureendouche met een super oplossing die NIETS kost!!
Hij heeft de douche op een kleine verhoging gezet en alle afvoerproblemen opgelost!!

Verder heel netjes en super schoon alles aangeleverd. Nieuw douchegordijn en verder alles netjes geleverd en weer opgehaald.

Een tijdelijke douche nodig : HUUREENDOUCHE bellen!!!!

Arlette Honkoop

Helemaal super! Perfecte service van Paul en uitstekende informatie.

Liane

Wij hebben een aantal weken een douche van huur een douche in huis gehad. We zijn zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de douchecabine. Alles werd keurig neergezet en geïnstalleerd en... Wij hebben een aantal weken een douche van huur een douche in huis gehad. We zijn zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de douchecabine. Alles werd keurig neergezet en geïnstalleerd en ook weer weggehaald. Kortom een heel goede ervaring

Prima uitkomst bij de verbouwing.Tip:misschien een thermostaatkraan er in plaatsen ivm kleine kinderen evt tegen meerprijs aanbieden

FBi

Heerlijk gedouched tijdens de verbouwing van de badkamer.

Het huren van de douche is ons uitstekend bevallen. Ruime douche, geen lekkages, goede service

L. Gravemaker

GEWELDIG!!!! 3 weken een douche gehuurd tijdens het verbouwen van onze badkamer. Wat waren wij blij dat we iedere avond en ochtend gewoon thuis lekker onder de douche konden en niet met ons... GEWELDIG!!!! 3 weken een douche gehuurd tijdens het verbouwen van onze badkamer. Wat waren wij blij dat we iedere avond en ochtend gewoon thuis lekker onder de douche konden en niet met ons toilettasje over straat moesten om bij bijv de buren te douchen. De communicatie met Paul verliep uitstekend, gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Echt een aanrader dus!!!!

Ronald

Snel geleverd, goed geïnstalleerd, snel weer opgehaald.