Prima service, snel en flexibel

Het gebruik van de douche was prima. Watertemperatuur is goed, lekdicht. Wel voorzichtig zijn in verband met de wanden die wat instabiel leken.

Alwin Schrooten

Hele goede service, het is een echte uitkomst om tijdens de verbouwing van de badkamer een douche te hebben. De douche werd op zolder neergezet en aangesloten op de combi-ketel en wasmachine afvoer.... Hele goede service, het is een echte uitkomst om tijdens de verbouwing van de badkamer een douche te hebben. De douche werd op zolder neergezet en aangesloten op de combi-ketel en wasmachine afvoer. Prima werk en geen enkel omkijken naar ! na 3 weken werd de douche weer opgehaald en werden de aansluitingen hersteld. Prima werk en erg tevreden !

M de Kok

Op de eerste plaats is het natuurlijk ideaal dat het hele gezin tijdens de verbouwing toch thuis kan douchen! Dit raad ik iedereen aan. Daarnaast is het huren bij huureendouche.com mij heel goed... Op de eerste plaats is het natuurlijk ideaal dat het hele gezin tijdens de verbouwing toch thuis kan douchen! Dit raad ik iedereen aan. Daarnaast is het huren bij huureendouche.com mij heel goed bevallen omdat er goede en duidelijke afspraken gemaakt worden die ook worden nagekomen. Daarnaast is de service ook goed.

Chin

Zo geregeld! Super fijn tijdens de verbouwing. maakt zo'n verbouwing een stuk prettiger!

Prima douche. snel geleverd en opgehaald.

De heer Jelle Hassefras

Gewoon prima. Bieden een prima oplossing. Uiterst correct in presentatie en communicatie. Stipt in het nakomen van afspraken. Gewoon uitstekend en helaas dus geen tip tot verbetering.