Klant

Very helpful
Good listeners
Caring

P. Neering

Echt fijn! Een plezierige, snelle en persoonlijke benadering. De medewerkers zijn professioneel, zorgvuldig en flexibel. Wij zijn zeer tevreden.

Misschien de helderheid van de rekening, meer inzicht daarin geven?

Liesbeth heiligers

Persoonlijk, dus op maat. Adequaat.

X

Irina Ritter

Wij zijn erg blij met onze bijles juf Zinzy

Raya

Correct en professioneel

Ga zo door

Begeleider

Ik ben werkende bij Huiswerkbegeleiding Haarlem en ik ervaar het als een zeer fijne werkplek, omdat ik als uniek persoon behandeld word en mijn creativiteit en ideeën met open armen ontvangen... Ik ben werkende bij Huiswerkbegeleiding Haarlem en ik ervaar het als een zeer fijne werkplek, omdat ik als uniek persoon behandeld word en mijn creativiteit en ideeën met open armen ontvangen worden. Ik ervaar veel glimlach op mij heen op het werk en vind het een fijn gevoel als we weer iemand verder hebben kunnen helpen. Ik hoop op nog vele jaren!

De communicatie en de organisatie zou soms wat beter kunnen.

EC van der Hek

Mijn dochter heeft dankzij de huiswerkbegeleiding de overstap van VMBO T 2 de jaar naar HAVO 3 de jaar vlekkeloos kunnen maken.

miriam snijder

Mijn dochter scoorde laag op begrijpend lezen en ze had niet veel zelfvertrouwen. Gideon heeft haar als beelddenker begeleidt, haar woordenschat vergroot, en uitleg gegeven (in teksten die haar... Mijn dochter scoorde laag op begrijpend lezen en ze had niet veel zelfvertrouwen. Gideon heeft haar als beelddenker begeleidt, haar woordenschat vergroot, en uitleg gegeven (in teksten die haar interesseerden) hoe je een tekst aan moest pakken. In 4 maanden tijd scoorde zij van VMBO(groep6) naar VWO. Zij is dit jaar naar het VWO gegaan. Zij zag elke week naar hem uit en haar zelfvertrouwen groeide, omdat ze eindelijk inzicht kreeg in hoe teksten werkten. Ze blijft het moeilijk vinden, maar ze staat er nu sterker in.

Zeer persoonlijke op het kind gerichte aanpak. Onze dochter heeft er veel aan gehad en groeide in zelfvertrouwen. Goede 'casting' van begeleider vs type kind.

als leerstijl eenmaal is ontdekt, hadden we nog iets meer objectieve leermiddelen verwacht ipv intuïtieve aanpak van de begeleider. Deze pakte overigens prima uit, maar wat je uiteindelijk kan met... als leerstijl eenmaal is ontdekt, hadden we nog iets meer objectieve leermiddelen verwacht ipv intuïtieve aanpak van de begeleider. Deze pakte overigens prima uit, maar wat je uiteindelijk kan met het resultaat van de 'scan' is nog een beetje onduidelijk m.i.