Jelle Feenstra

Ze hebben me goed geholpen met het leren plannen en het leren plannen.

het helpen met overhoren en het leren

Goede begeleiding. Als er iets minder loopt met onze dochter en je geeft dat aan dan wordt dat meteen serieus opgepakt.

De dames die de dagelijkse leiding hebben zijn zeer daadkrachtig en nemen iedere opmerking zeer serieus. Je wordt goed op de hoogte gehouden van alle vorderingen en aandachtspunten voor thuis.

Wij zijn erg tevreden over Huiswerkbegeleding Haarlem. Ons kind heeft daar goed leren plannen. De medewerkers zijn betrokken en behulpzaam! Dank!

Ze zoeken naar een persoonlijk invalshoek om het kind te stimuleren.

Twee van onze kinderen hebben bijles gehad van Huiswerkbegeleiding Haarlem.

De aanpak is heel flexibel en toegespitst op wat nodig is in het specifieke geval. Zo ging de bijles docente Engels met mijn zoon een uur door de stad lopen om Engels te praten, ter voorbereiding op... De aanpak is heel flexibel en toegespitst op wat nodig is in het specifieke geval. Zo ging de bijles docente Engels met mijn zoon een uur door de stad lopen om Engels te praten, ter voorbereiding op zijn mondeling Engels. Dat was erg effectief.

Huiswerk begeleiding Haarlem wist bij beide kinderen direct een goede docent aan te bieden.

Omdat Huiswerk begeleiding Haarlem ook andere disciplines in huis heeft (voeding, ondersteuning bij faalangst etc.) is ons vertrouwen in dit bureau groot.

Pauline

We zijn zeer tevreden over de persoonlijke en goede aanpak van deze huiswerkbegeleiding! Onze zoon gaat er fluitend heen en komt altijd met een voldaan gevoel weer thuis, want al zijn huiswerk is... We zijn zeer tevreden over de persoonlijke en goede aanpak van deze huiswerkbegeleiding! Onze zoon gaat er fluitend heen en komt altijd met een voldaan gevoel weer thuis, want al zijn huiswerk is af, nagekeken en overhoort. Het geeft hem een rustig gevoel en hij keert ook plannen, iets waar hij zijn hele leven profijt van zal hebben. Ze bieden diverse abonnementen , voor ieder kind is het namelijk weer anders. Kortom wij zijn erg blij dat we voor Huiswerkbegeleiding Haarlem hebben gekozen. Voor ieder kind aan te raden!

Leren plannen
Persoonlijke aanpak
De begeleiding van Tess

Someya Klein Arfman

Bijles voor de NedCat, ik vond het erg fijn om terug te kunnen vallen op Judith. Ze heeft mij vertrouwen gegeven en gaf mij de mogelijkheid om het op mijn manier te doen. Na en voor de lessen was... Bijles voor de NedCat, ik vond het erg fijn om terug te kunnen vallen op Judith. Ze heeft mij vertrouwen gegeven en gaf mij de mogelijkheid om het op mijn manier te doen. Na en voor de lessen was het ook erg gezellig!

omdat er volgens mij niet zo veel bijles wordt gegeven voor hbo wist Judith soms zelf ook niet hoe het moest bij bepaalde taalregels. We kwamen er samen wel uit, maar voor een volgende is het... omdat er volgens mij niet zo veel bijles wordt gegeven voor hbo wist Judith soms zelf ook niet hoe het moest bij bepaalde taalregels. We kwamen er samen wel uit, maar voor een volgende is het misschien handig om de oefenbladen als leerkracht zelf al te hebben gemaakt. Op deze manier kom je er al achter waar je zelf tegenaan loopt en de student dan misschien ook.

Ik vind dat het mij heel erg helpt

nee