Astrid

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering, alleen jammer dat geen pick-up punt mogelijkheid is

Jurgens

Snel en accuraat

vooral snel

Van Rossum kachels

Perfecte levering

Particulier

Een dikke tien. De kachel zou op vrijdag gebracht worden, er ging iets mis, maar om half negen op vrijdagavond werd de kachel toch gebracht

Een prima service
Ook toen bleek dat de schoorsteen langer moest werd dat keurig geregeld

E. Huigen

Jaren geleden kachel hier gekocht, nu wat onderdelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site, snel geleverd, goed verpakt en zeer tevreden

Jeroen Nijdam

Enthousiast, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle keurige bezorging. Bestelde ketel pronkt op onze open haard. Wij prijzen dit bedrijf aan. Dikke pluim!

Van Rossum

Prima service, snelle en duidelijke communicatie.

Zeer goed

Sofie

Positief. Mooie producten en snelle levering.

J. van Tol

Marginaal. Uitgerust met twee, te zwakke magneten, dus een span band(ontsierend) om het apparaat tegen de kachel pijp te spannen.

Teleurstellend

Reactie Houtkachelsenhaardenshop.nl:

Best klant, Bedankt voor uw review. Het product is met 2 sterke mageneten uitgerust en klemt zeer goed. Tevens is hij nog van een klem voorzien. Wij hebben hem zelf in onze showroom hangen. Wij... Best klant, Bedankt voor uw review. Het product is met 2 sterke mageneten uitgerust en klemt zeer goed. Tevens is hij nog van een klem voorzien. Wij hebben hem zelf in onze showroom hangen. Wij vermoeden dat het aan uw pijp ligt. Indien deze niet van staal is, maar van RVS, is er geen of onvoldoende magnetische werking. Wij vinden het erg jammer dat u niet direct even met ons contact hebt opgenomen, dan hadden wij u dit kunnen uitleggen. U mag het product binnen 14 dagen onbeschadigd aan ons retourneren. Met vriendelijke groet, Van Rossum kachels

Fleur

Ik heb hier een mand gekocht voor openhaardhout

Beschrijf hier uw ervaring

Dat ging prima. Website werkte goed, ik kreeg goede updates over de status van mijn bestelling en de levering.