IK

goed

Hermens

Makkelijke site, overzichtelijk

M. van Ommeren

Prima contact via website een bestelling gedaan, die ook gelijk werd bevestigd in e-mail (d.m.v. orderbevestiging). Daarna ook nog bevestiging van goede ontvangst betaing. Allemaal keurig! Ook... Prima contact via website een bestelling gedaan, die ook gelijk werd bevestigd in e-mail (d.m.v. orderbevestiging). Daarna ook nog bevestiging van goede ontvangst betaing. Allemaal keurig! Ook keurig in e-mail op de hoogte gehouden van de track- en tracecode, zowel via bedrijf als via PostNL. Prima kwaliteit! Keurige afhandeling van onze bestelling en ook snel gedaan.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en correct en prima kwaliteit voor goede prijs.

Duvekot

Nette afhandeling en duidelijke afspraken

Levering volgens afspraak

Marieke Bunt

Ik heb mijn product nog niet ontvangen. duurt lang, maar z dat zal wel door de kerstdrukte komen.

Reactie Houtkachelsenhaardenshop.nl:

Beste klant,
Wij hebben je bestelling 13-12 afgeleverd bij PostNL. Helaas heeft PostNL ons laten weten dat zij het niet meer verwerkt krijgen en daardoor pakketten langer blijven liggen. Mede door de lockdown zijn sommige pakketten ook later opgehaald bij de PostNL winkels die plotseling dicht gingen. Het kan dus zijn dat je pakket nog in een sorteercentrum ligt en inderdaad nog verwerkt moet worden. Door de toename van online bestellingen door de corona maatregelingen is hierdoor een uitzonderlijke situatie ontstaan. PostNL doet hun uiterste best om je pakket nog voor de feestdagen te bezorgen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Van Rossum kachels

Anja Crans

Ik heb mijn aankoop nog steeds niet ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

Weet niet of het bedrijf hier iets aan kan doen

Reactie Houtkachelsenhaardenshop.nl:

Beste klant,
Wij vinden het zeer vervelend dat je pakket nog niet is afgeleverd. Het pakket is door ons tijdig bij PostNL aangeboden. Helaas wordt PostNL mede door de lockdown overspoeld door online bezorgingen waardoor er enorme vertragingen zijn ontstaan. Alle postmedewerkers doen hun uiterste best om pakketten nog voor de kerst te bezorgen. Wij hopen dat je snel je pakket zult ontvangen. Met vriendelijke groet Van Rossum kachels

M. Kaptein

Prima website die zeer duidelijk is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond het heel fijn dat ik aparte onderdelen vh binnenwerk vd TT40 kon bestellen. de onderdelen paste perfect!

evt

De afspraken werden nagekomen, en de communicatie was uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

Om er zeker van te zijn dat het product op voorrad was heb ik diverse keren contact gehad met het bedrijf, dit verliep zeer vriendelijk en correct.

H.Kimkes

Geen ervaring. Was mijn eerste bestelling.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling en levering als uitstekend ervaren.

N. VERBRAAK

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en ook binnen afgeleverd