Henk Kiers

Omdat er veel duidelijke informatie op de website stond heb ik de ventilator en de vochtmeter hier gekocht. Het installeren van de ventilator heeft mij vervolgens een hele avond gekost. Het boekje... Omdat er veel duidelijke informatie op de website stond heb ik de ventilator en de vochtmeter hier gekocht. Het installeren van de ventilator heeft mij vervolgens een hele avond gekost. Het boekje bevat summiere informatie in drie talen maar niet in het Nederlands. Op de achterkant staat een installatieaanwijzing. Daarop is te zien dat er een klein schroefje uitsteekt. Meegeleverd is een zakje met een inbussleuteltje en 2 van die hele kleine schroefjes. Ik ging er van uit dat ik één van die schroefjes moest inbrengen, maar dat lukte niet, en zodra zo'n schroefje valt ben je het kwijt. Uiteindelijk bleek verborgen in de ventilator al een schroefje te zitten wat alleen maar een slagje aangedraaid hoeft te worden! Frustrerend... Mijn advies is: voeg een A-viertje in het Nederlands bij met een duidelijke uitleg. Ook van de bijgeleverde kachelklem moet je maar uit zien te vinden hoe deze werkt.

Beschrijf hier uw ervaring

de website is sterk, maar de gebruiksaanwijzing bij deze produkten veel te summier. Zo blijft het toch gewoon dozenschuiven.

Reactie Houtkachelsenhaardenshop.nl:

Wij vinden het vervelend dat de gebruiksaanwijzing en de afbeelding voor u niet helemaal duidelijk was. Bij vragen, advies of onduidelijkheden over een product kunt u altijd contact met ons opnemen,... Wij vinden het vervelend dat de gebruiksaanwijzing en de afbeelding voor u niet helemaal duidelijk was. Bij vragen, advies of onduidelijkheden over een product kunt u altijd contact met ons opnemen, zowel telefonisch als via e-mail. Wij hadden u graag bijgestaan om het product geïnstalleerd te krijgen.

M Wessels

Doet wat het zegt

Snel en professioneel

Van Ommeren

Goede communicatie

Maria

Goede en snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ecofan en aanmaakblokjes op zondag besteld en maandag in huis.

John Janssen

Mijn ervaring met dit bedrijfsnieuws uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

Op elk moment wordt de verlangde service op een correcte wijze verleend en aankopen via internet worden snel en volledig geleverd. Kortom: wij zijn zeer tevreden met de service van van Rossum... Op elk moment wordt de verlangde service op een correcte wijze verleend en aankopen via internet worden snel en volledig geleverd. Kortom: wij zijn zeer tevreden met de service van van Rossum kachels uit Beneden-Leeuwen

Bouterse

Goed en snel geleverd

Eva

Echt goed

Beschrijf hier uw ervaring

Concreet heldere informatie geen blabla

Delphine

Zeer goed

Snelle en vriendelijk service

W.Ummenthun

Prima product,netjes geleverd !

Beschrijf hier uw ervaring

Nog nooit eerder bij besteld

Richard

Prima contact, bij problemen worden ze snel opgelost.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en prima afspraken