Robert Ockhuizen

Goede service en advies.

Persoonlijk contact

E Vonk

Prima prijs voor prima planken

Idzenga

Mijn ervaring is goed. Wordt snel op vragen gereageerd.

Direct contact via WhatsApp.

Kan ik zo niet bedenken

Arjan van Dijk / Van Dijk Geluidstechniek

Mijn ervaring met het bedrijf is goed.
Vorig jaar met een aantal buren schutting besteld (80meter) en dat is prima en snel geleverd!
Vandaar nu weer een bestelling geplaatst.

Snelle levering op de afgesproken dag en alles in goed overleg.

Soms moet op de site in het menu 2x iets aangeklikt worden om er te komen, dus menu punt bouwmaterialen 2 maal aanklikken om er te komen, soms wat vervelend.
Verder zou het misschien handig...
Verder zou het misschien handig zijn om bij een bestelling eventueel aanvullende informatie zoals bv maten kozijn of deur bij te kunnen voegen. Heb dit nu apart moeten doen, dus los van de totale bestelling.

J. Post

Super ervaring. Er zou een big bag straatzand bezorgd worden. Daar ik niet thuis was, heb ik een papier op de grond geplakt met de tekst "hier zand plaatsen aub, bedankt". De big bag stond precies... Super ervaring. Er zou een big bag straatzand bezorgd worden. Daar ik niet thuis was, heb ik een papier op de grond geplakt met de tekst "hier zand plaatsen aub, bedankt". De big bag stond precies bovenop het papier. Nogmaals dank hiervoor.

HH de Graaf

Heel positief snelle levering en correcte afhandeling

snel en nette ezorging

M de Vries

Goede site en snelle reactie

Snelle reactie na bestelling en goede informatie

Op de site zetten als bepaalde artikelen niet op voorraad zijn en dus bestelt moeten worden

Jaap Van der Heide

Uitstekend! Na on Line bestelling belden ze een paar keer om de bestelling precies op maat te krijgen. Snelle levering en alles exact conform bestelling. Scherpe prijs.

De telefonische afstemming na on Line bestelling, dit zorgde voor foutloze levering

Andre de Gier

Goed bedrijf