goede informatie

Online besteld keurig gebeld over de leverdatum en op tijd geleverd.

Snel en op tijd geleverd.

Martin

Snelle reactie

N.v.t.

TexoMas BV (Peter)

Prima geregeld! Goede overzichtelijke en duidelijke website met prima prijsstelling!! Goede terugkoppeling en afspraak voor de levering: top!! Leveren idem: alles super netjes voor elkaar: goed... Prima geregeld! Goede overzichtelijke en duidelijke website met prima prijsstelling!! Goede terugkoppeling en afspraak voor de levering: top!! Leveren idem: alles super netjes voor elkaar: goed verpakt en schadevrij geleverd!! Kortom: een echte aanrader!!

Alles wat op de site aangegeven wordt ook daadwerkelijk tot in de puntjes uitgevoerd: top!!

Geen: houden zo!!

Bert

Overzichtelijk wat je nodig hebt en goed en netjes afgeleverd

Goed en veilig verpakt bij levering
Afgeleverd op de dag dat is afgesproken

Kan ik niet bedenken want dit is de eerste x dat ik wat bestel bij dit bedrijf

Koop al heel wat jaren mijn materialen bij dit bedrijf .prijs kwaliteitsverhouding zeer redelijk , denken mee en hulpvaardig

Hulpvaardig snel en accuraat

Den Dekker

Heel prettig zaken doen

goede communicatie, helder en duidelijk

Mike

Ik heb tot nu toe materialen besteld en die moeten nog bezorgd worden , dus tot zo ver strekt mijn ervaring.

De website is helder en het bedrijf is makkelijk telefonisch berijkbaar en als het even niet uitkomt wordt er terug gebeld.
De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam

Bestellen binnen de openingstijden en binnen half uur telefoontje over de datum van levering.

Enorm vriendelijk, behulpzaam.

Bepaalde producten iets duidelijker omschrijven, oa maten. ( vrouwelijke klusser Haha)