Ceasar

Betrouwbaar, snelle levering, doet wat ze zeggen.

Jesse

Goede service, duidelijke keuzes

Glenn Krol

Goede producten en snelle levering

Simons

Altijd tevreden geweest alleen jammer dat juliie al maanden geen stack 5 meer hebben

Reactie House of Nutrition:

Beste klant, We moeten helaas de Stack5 veranderen qua samenstelling om deze ivm strengere EU richtlijnen. Dus er moet 1 ingrediënt worden vervangen. Dit gaat enige tijd duren omdat er andere labels... Beste klant, We moeten helaas de Stack5 veranderen qua samenstelling om deze ivm strengere EU richtlijnen. Dus er moet 1 ingrediënt worden vervangen. Dit gaat enige tijd duren omdat er andere labels en een ander receptuur moet worden gemaakt dat net zo een zelfde werking heeft als de oude Stack5. Dit is niet eenvoudig en willen dit goed aanpakken.
Excuses dat u daar dus een tijdje op moet wachten.
Nancy - Team House of Nutrition

Lionel VINET

Je suis très satisfait de votre site, du sérieux et de la rapidité de la livraison.
Les produits sont conformes à ce que j'attendais.
A bientôt pour de nouvelles commandes.

S. Kariman

Mijn bestelling is goed en naar al mijn tevredenheid door mij ontvangen.
Bij deze wil ik jullie even bedanken voor dat extraatje wat ik in mijn pakketje mocht aantreffen.
Namelijk een...
Mijn bestelling is goed en naar al mijn tevredenheid door mij ontvangen.
Namelijk een 5000mg EAA sportdrank.

Maarten Bruyndonckx

1ste maal een bestelling geplaatst en zeer tevreden van de service,vrijdag besteld en volgende dag al geleverd,top!!!!!

house of nutrition

Goede levering altijd goed ontvangen

Slavomír Fečík

Satisfaction

Rokhman Ibragimov

Goedkope, op tijd in je huis