Riley

Heb altijd gekregen wat ik heb besteld alleen de amino xplode heeft lange tijd uitverkocht gestaan had me aangemeld om een mail te krijgen zodra de product zou zijn maar heb die nooit ontvangen

Reactie House of Nutrition:

Beste Riley,
We krijgen binnenkort een klein aantal voorraad uit België maar de hele grote voorraad komt weer binnen een maand. Eind oktober. Dus houd de webshop even in de gaten rond die tijd....
Beste Riley,
Je krijgt inderdaad ook een mail als het weer op voorraad wordt geboekt. Wees er dan snel bij want die uit Belgie zal weer snel op zijn. Anders moet je wachten tot eind oktober.
Fijne dag.
Nancy - Team House of Nutrition

Antho

Super produit contre douleurs musculaires

Marlon

Heb meerdere malen een kortingscode aangevraagd vóór de bestelling(en), helaas kwam dit tekort.

Reactie House of Nutrition:

Beste klant,
Beste klant,
We hebben u gemaild ivm deze opmerking over het aanvragen van een kortingscode. We hebben deze namelijk nooit ontvangen. We hebben ook opgemerkt dat u voor al uw orders korting heeft gekregen op alle producten die u heeft gekocht. Waarschijnlijk stond Scitec op dat moment in de aanbieding. Mocht u op dat moment de welkomskorting (ivm inschrijving nieuwsbrief) willen gebruiken dan werkt dat niet omdat het merk dan al in de aanbieding staat. Er kan natuurlijk geen korting op korting worden gegeven. Vandaar. Ik heb u ook gemaild met deze uitleg en gevraagd of dat het probleem was. Ik heb nog geen reactie ontvangen op deze mail.
Nancy - Team House of Nutrition

Yves COGGE

Bon produit. Livraison rapide. c'est ma deuxième commande et toujours satifait

Danny

Snelle levering goed producten

Danny

Snelle levering goed producten

Fréderic DePauw

Stipte levering en goede communicatie! Ook de extra’s zijn leuk meegenomen

Tom Linten

Zeer snelle levering!

Ceasar

Betrouwbaar, snelle levering, doet wat ze zeggen.