Robin

Goede service, denken mee! Ik had een horlogebandje besteld in de verkeerde maat. Deze kon terug of geruild voor een wel passend bandje. Ik kreeg meteen suggesties doorgestuurd en koos er één die... Goede service, denken mee! Ik had een horlogebandje besteld in de verkeerde maat. Deze kon terug of geruild voor een wel passend bandje. Ik kreeg meteen suggesties doorgestuurd en koos er één die een paar dagen later al binnen was.

Rob

Zeer slecht. Horlogeband besteld 4 augustus, en zou levertijd hebben van 10 dagen. Dat werd al snel half September, en half September werd December. Bestelling geannuleerd, en zou geld binnen 14... Zeer slecht. Horlogeband besteld 4 augustus, en zou levertijd hebben van 10 dagen. Dat werd al snel half September, en half September werd December. Bestelling geannuleerd, en zou geld binnen 14 dagen op rekening teruggestort worden. Tot op heden nog niets ontvangen.

Hans Trip

Geweldig dat de fysieke locatie van Kish.nl in de buurt is, zodat ik even kan gaan om een horloge, of een nieuwe band kan uitzoeken. Als enthousiaste horloge hobbyist is dat heel fijn. Er is een... Geweldig dat de fysieke locatie van Kish.nl in de buurt is, zodat ik even kan gaan om een horloge, of een nieuwe band kan uitzoeken. Als enthousiaste horloge hobbyist is dat heel fijn. Er is een enorme voorraad horlogebanden/NATO’s, de prijzen zijn prima. Je wordt altijd uitstekend en vriendelijk geholpen. Van horloge hobby vrienden hoor ik dat bestellingen via de webshop altijd perfect worden afgehandeld.

Privé

Goede informatie en snelle levering

Wolters van der Wey M.

Order geplaatst en 2 werkdagen later ontvangen ; perfecte service

Ellie

Uitstekende informatieve website met ruime keus in horlogebanden. Snelle levering als brievenbuspost.

Victor

Ik bestelde een Tissot-bandje dat lastig te verkrijgen was, maar Horlogeband.com wist het te leveren. Prima kwaliteit.

Rob

Snelle levering, goede service!

X

Prima website met veel product informatie

Danny

Goede kwaliteit horlogeband