Stephanie

Goede service, ook na retour sturen van de horloge band

Ik heb mijn pakket niet ontvangen en ze reageren ook niet

Muller

Zeer slechte ervaring horlogebandje al slijtage na3 maanden. Ze willen niks van de wettelijke garantie op een gekocht product van hen weten, terwijl je daar wel recht op hebt. Ze zeggen geen... Zeer slechte ervaring horlogebandje al slijtage na3 maanden. Ze willen niks van de wettelijke garantie op een gekocht product van hen weten, terwijl je daar wel recht op hebt. Ze zeggen geen garantie op horlogebanden te geven, maar deze moeten bij normaal gebruik zeker twee jaar meegaan. Nou het is een slechte kwaliteit en je hebt altijd voorrang op garantie van de wet, maar ze draaien voor alles weg. Niet meer kopen daar dus.

Sander

Heel slechte ervaring. Pakket niet ontvangen, Kish weigert om opnieuw te verzenden of te vergoeden.

JAB

Snel en zonder problemen geleverd

Hans van der Kooij

Vandaag na lang zoeken het bandje voor mijn Seiko horloge gevonden bij Kish. Direct er naar toe gereden en was gelijk onder de indruk. Het bandje was apart gelegd en werd gelijk gehaald en ter... Vandaag na lang zoeken het bandje voor mijn Seiko horloge gevonden bij Kish. Direct er naar toe gereden en was gelijk onder de indruk. Het bandje was apart gelegd en werd gelijk gehaald en ter plaatse op de juiste manier ingekort, zonder extra kosten. Dat is nog eens service. Dik compliment voor de medewerkers!

Johan Lebbing

Perfect en snelle levering.

Marcel Jansen

Perfect en snel

Rinzema

Snel besteld, en snel geleverd. Helaas was het glas in de vitrinekast onderin geknapt.

Robyn

It has been bad. I have not received my product.