In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

MAS Zone 3

Goede hoogwerker (spin) en netjes op tijd bezorgd. Weghalen duurde wel iets langer dan verwacht.

Beste klant,
Fijn om te vernemen dat je tevreden bent van onze spinhoogwerker. Het is inderdaad een parel onder de hoogwerkers! Wanneer wij de hoogwerker komen ophalen proberen wij dit altijd zo te plannen dat de ritten zo kort mogelijk zijn en wij zo weinig mogelijk uitstoot creëren. Mocht de hoogwerker voor jou in de weg staan halen wij hem graag sneller op!
Met vriendelijke groeten, het Hoogwerkt team

Hans

Fantastische ervaring..zeer klantvriendelijk.

Beste klant,
Wat fijn om zo een review te ontvangen! We zien je graag terug voor de volgende klus zodat wij jou opnieuw een fantastische klantbeleving kunnen bieden!
Groeten, het Hoogwerkt...

Robbert Reeders de klussenier

Zeer goed. Goede commencatie.
En snel geregel

Beste klant,
Bedankt voor de mooie review!

Perdok management en consultancy

Prima bedrijf met goede service

Vogelsang

Zeer goed

Bedankt en tot snel!

3S

Prima, duidelijk en correct

Beste klant,
Hartelijk dank. We zien je graag snel terug!

De Vink B&B

Snel, deskundig & zeer goede prijs

Beste klant,
Mooi om te horen dat jij blij bent van onze scherpe tarieven! Wij zien je graag terug voor de volgende klus!

Bizconsult bv

Alles ging top behalve het aanleveren van een verkeerde maat rolsteiger. Gelukkig is dat ook binnen de tijd hersteld.

Beste klant,
Fijn om te horen dat de juiste steiger snel geleverd kon worden. Wij zien je graag terug voor de volgende klus op hoogte!

Kalmijn & Partners BV

Ben heel tevreden over jullie service en het materieel (zo goed als nieuw)

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Wij vinden het belangrijk dat jij en onze andere klanten met nette en nieuwe machines kunnen werken die van alle gemakken zijn voorzien. Tot snel!

Ok van Wifferen BV

Op zich een goede ervaring, maar helaas was het niet op het afhaal bekend dat ik een hoogwerker kwam halen en daardoor heeft het langer geduurd (ongeveer een half uur) voordat ik met de hoogwerker... Op zich een goede ervaring, maar helaas was het niet op het afhaal bekend dat ik een hoogwerker kwam halen en daardoor heeft het langer geduurd (ongeveer een half uur) voordat ik met de hoogwerker aan het werk kon

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Jammer om te horen dat het wat langer duurde om de hoogwerker af te halen. Gelukkig ging alles hierna wel van een leien dakje! We nemen jouw feedback mee en kijken hoe we het... Beste klant. Jammer om te horen dat het wat langer duurde om de hoogwerker af te halen. Gelukkig ging alles hierna wel van een leien dakje! We nemen jouw feedback mee en kijken hoe we het afhaalproces kunnen versnellen. Tot snel! Groeten, het Hoogwerkt team.