In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Amsterdam Roasters BV

Zeer flexibel en daadkrachtig

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Graag verlenen we de volgende keer weer onze service aan jullie door een machine te verhuren waar alle veiligheidsopties aan zijn toegevoegd.
Met...

Farre VOF

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze prachtige review! We proberen onszelf elke dag te verbeteren, door deze review wordt onze motivatie alleen maar groter om aan nog meer klanten onze service te verlenen. Nogmaals... Bedankt voor deze prachtige review! We proberen onszelf elke dag te verbeteren, door deze review wordt onze motivatie alleen maar groter om aan nog meer klanten onze service te verlenen. Nogmaals bedankt.

Onderhoudsbedrijf Alwin

Fijn contact en super snel en relaxt geregeld!

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze top review! Graag verwelkomen we je nogmaals om een duurzame machine te huren waarmee je jouw werkzaamheden kan doen.

Speelbos joure

Heel goed

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor deze prachtige review. We hopen jullie nogmaals te mogen voorzien van een full option hoogwerker!

Aannemersbedrijf P Kuijpers

Bij het ophalen geen informatie over de machine en geen uitleg over de accu hoelang je er mee kunt werken en waar je kunt zien hoe de stand van zaken is van de accu.
Machine viel na een uur...
Machine viel na een uur stil. De hulpdienst zou per telefoon contact opnemen wat helaas niet gebeurd is . na de noodknoppen verschillende keren aan en uit te zetten ging de machine weer aan de gang verder hele dag goed gewerkt. om 16.00 uur waren de accu s leeg en kregen we deze niet opgeladen(bleek dat de stekker niet deed) de hulpdienst reageerde hier wel goed en heeft meegedacht om de machine toch op tijd in te leveren konden de accu s toch nog opgeladen worden.

Reptielenzoo Iguana

Hoogwerker gehuurd, geen probleem

Schoonhoven BouwProf

Prima, gewoon goed geregeld

G-Square constructing

Goede service en bereikbaarheid. We hadden een paar keer wat (beginners) problemen met de machine en werden altijd onmiddelijk teruggebeld door een monteur. Geen gezeur over regen dagen waarop niet... Goede service en bereikbaarheid. We hadden een paar keer wat (beginners) problemen met de machine en werden altijd onmiddelijk teruggebeld door een monteur. Geen gezeur over regen dagen waarop niet gewerkt kon worden, ook heel fijn.

Quality Stables

100% top!