Reijnders vastgoed

Directe levering van het bestelde product

Wesselink

šŸ‘

Net als de hema gewoon goed

Thomas Swaenepoel

Online aankoop

W

W

M. Lieuwes

snelle levering

nvt

Smeets Steven

Heb een bewateringen pomp besteld maar nooit aangekregen. Zelfs na meermaals telefonisch contact kunnen zij mij niet zeggen waar mijn bestelling is gebleven. Zij weigeren ook nog steeds een nieuwe... Heb een bewateringen pomp besteld maar nooit aangekregen. Zelfs na meermaals telefonisch contact kunnen zij mij niet zeggen waar mijn bestelling is gebleven. Zij weigeren ook nog steeds een nieuwe pomp op te sturen of een terugbetaling te verrichten. Ik ben een andere pomp moeten gaan kopen bij een concurrent en wacht op een reactie van Hooghiemstra. De pomp is duidelijk kwijtgespeeld door DPD, jammer dat Hooghiemstra niet zelf hun verantwoordelijkheid opneemt en mij een directe oplossing heeft aangeboden. Zij verkiezen het om te wachten op een oplossing/antwoord van DPD dan het verderhelpen van hun klant. Als het bedrijf zijn klanten voorop zou stellen, hadden zij reeds perfect hun klant kunnen verder helpen en een dispuut kunnen openen tussen DPD en zichzelf, tenslotte is dit een leveringsprobleem waar een klant niet de dupe mag van worden.
Bijkomstig betreur ik het ten stelligste dat ik gedurende de afgelopen drie weken nog geen enkele telefoon heb mogen ontvangen van Hooghiemstra en dat iedere contactname en vraag naar info van mijnentwege diende te gebeuren.

Duidelijke website

Zie de rubriek ā€˜mijn ervaringā€™

Ken Kettering

Good

Tracking

more NLpost, needs to link up with country mailing system for tracking

Vereecken Dirk

Rik

Prima, snelle levering en gebruik zoals omschreven.

Proffesioneel bedrijf

Leveringstermijn via bol.com klopt niet

Patrick Tibboel

Volgens afspraak

Arts

Goede vriendelijke service door overmacht wel vertraging in de levering

Klantvriendelijk

Geen idee