8.5/10

Mieke Jacobs

Op een mail met een vraag over fietstassen had ik drie werkdagen later nog geen antwoord gekregen. Dan maar gebeld. Ik was dadelijk de eerstvolgende aan de lijn. Tien minuten later hoorde ik de...

nee

Sneller reageren op een mail van een potentiële klant. Jammer genoeg moet ik hier in de review op alle vragen sterretjes toekennen. De meeste zijn echter niet van toepassing omdat ik uiteindelijk niet besteld heb (kan best zijn dat dit wel goed zit, maar geef nu dan maar telkens 1 ster omdat ik het niet weet)

Cool

De bestelling werd supersnel geleverd.
Het retourneren was niet heel makkelijk. Zelf een etiket maken en opplakken bijvoorbeeld.
Bij bol.com is dat beter geregeld.

Zie antwoord op eerste vraag.

Zie antwoord op eerste vraag.

Roy

Goede website, communicatie via de mail over de bestelling gaat niet helemaal 100%

communicatie over de bestelling kan beter. Volgens de mails die ik kreeg zou de bestelling over twee dagen binnen komen, maar werd (gelukkig) de volgende dag al geleverd

Sander Nieuwenhuizen

Tot nu toe slecht

Ik heb het product nog niet; zou iets zijn met de leverancier. Ik krijg nog een code, of zoiets... Krijg een erg slecht gevoel van deze site. .

Henk

Op deze site zijn producten gemakkelijkste vinden. Bestellen en ontvangt goed geregeld. De bestelde fiets ketting wordt goed gebruikt dank zij Holland bike.

Afhandeling snelheid. Binnen 24 uur top.

Nog niet.

E van ‘t Foort

Communicatie is goed
Informatie over het product laat te wensen over

Zie 1

Zie 1

Elly Roelofs

Bestelling snel aangeleverd en gemakkelijk te monteren.

Lida

. Ik dacht dat ik een tas kocht die je breder kon maken door een extra rits in de zijkant, maar dat bleek nietzo te zijn,
Was niet écht duidelijk op de foto.

T. Breman

Zeer snelle levering