9.5/10
Snelheid van de levering
9.5/10

Snepvangers

Onze ervaring is heel goed

Overzichtelijke site,mooie kwaliteit en snelle levering

Geen verbeterpunten

L pigmans

Mooie kaartjes , leuke extra’s. Snelle levering!

Levering de volgende dag

Jody

Leuk aanbod kaartjes, snelle levering!

Veel mogelijkheden om kaartje naar je eigen zin te maken

Super

Ik vond de sluitzegels echt een uitkomst. Scheelt een hoop lik of vouw werk.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien ook postzegels erbij verkopen.

Prima service

Veel keuze

Stefanie

Goede ervaring, alles verliep vlot en soepel. Makkelijke website om de kaartjes te maken

De kaartjes zijn makkelijk te maken, veel keuze

Goed!!!

Snelle levering, mooie kaartjes, veel opties

Duidelijke website, snelle service, prettig contact

duidelijke website, snelle service, prettig contact

?

De kwaliteit van de kaarten overtrof onze verwachtingen. De medewerkster die wij telefonisch spraken was zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Snelheid levering.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste, Bedankt voor je bestelling Hippe Geboortekaartjes en je review hierover bij de FeedBack Company. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindje. ​ Ik zie in je review dat je... Beste, Bedankt voor je bestelling Hippe Geboortekaartjes en je review hierover bij de FeedBack Company. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindje. ​ Ik zie in je review dat je snellere levertijd als verbeterpunt aangeeft. Naar aanleiding hiervan heb ik naar de levertijd van jouw bestelling gekeken. Het klopt dat de geboortekaarten een iets langere levertijd hebben gehad omdat het exclusieve kaarten zijn met Goud Folie. Doordat folie kaarten een speciale bewerking ondergaan duurt de levering daarvan langer. Dit wordt ook zo gecommuniceerd op de website bij de foliekaarten, productietijden. Ik stuur je de link hierbij nog even: https://hippe-geboortekaartjes.nl/geboortekaartjes-folie-goud-info Jouw kaarten zijn op 30-12 besteld en op 31-12 gedrukt en verzonden. De post had geen bezorgdag op 1 januari. Jouw kaarten zijn op 2 januari geleverd. Eerder was helaas niet mogelijk door de feestdagen. Ik begrijp dat je enthousiast bent over onze kaartjes, de kwaliteit van de designs en onze service en ik hoop dat je al veel enthousiaste reacties hebt gekregen op je kaartjes. Ik wens je veel geluk met de kleine. Hartelijke groet, Jacqueline - Customer Happiness ​Hippe Geboortekaartjes

Leuk om je eigen creatie te kunnen maken! Gaat super snel en efficiënt

Duidelijke site