9.5/10

Super!

Kwaliteit, mooie verpakking

Brechtsje

Super tevreden!

Handig bewerkprogramma. Proefkaartje wordt geleverd in feestelijke verpakking en uitgebreide set papiersoorten/kleuren voor het kiezen van je kaart en envelop.

Sylvia

Goed en leuk

Veel mogelijkheden

Alice

Heel tevreden. Snelle bezorging en prettige samenwerking!

Zie hier boven genoemde punten

Goeie service verlening. Fijn dat jullie maatwerk wilden leveren bij de kaartjes die we wilden aanpassen en dat dit ook heel snel ging. Daarnaast zijn we ook gewoon heel tevreden over de kwaliteit... Goeie service verlening. Fijn dat jullie maatwerk wilden leveren bij de kaartjes die we wilden aanpassen en dat dit ook heel snel ging. Daarnaast zijn we ook gewoon heel tevreden over de kwaliteit van de kaartjes.

Snelheid en klantgerichtheid.

Wichert

Super goed, prima site en bestel mogelijkheid.

Kwaliteit

Marloes

Prima, verbeterpunten zie hieronder

Gemakkelijke site en duidelijke info.

Na het bestellen van onze proefdruk waren de instellingen tav papier en envelop 'verdwenen' deze moesten wij opnieuw instellen bij de definitieve bestelling.
Het zou praktisch zijn als deze...
Het zou praktisch zijn als deze instellingen ook bewaard worden, hierdoor hadden wij bijna het 'verkeerde' papier keuze en enveloppen gekregen.

Geweldig

Prachtige kaarten en goede service

Op de website staat na de betaling de verwachtte verzenddatum dat was voor ons verwarrend wij dachten dat dat de leverdatum was. de kaarten waren gebruikt als rouwkaart voor een baby die kort heeft... Op de website staat na de betaling de verwachtte verzenddatum dat was voor ons verwarrend wij dachten dat dat de leverdatum was. de kaarten waren gebruikt als rouwkaart voor een baby die kort heeft geleefd. Er is met ons meegedacht toen we erachter kwamen dat de kaarten later aan zouden komen en uitstekende service geleverd.
Nogmaals erg bedankt!

Zekai

Snelle levering. Kaarten zijn precies zoals ik het bewerkt heb. Zeker aanrader.

Alles is overzichtelijk, erg duidelijk en makkelijk.

Geen tips

Jennifer

Fijne snelle service

Snelle levering in leuke doos !