11987 beoordelingen

Snelheid van de levering
9.5/10

11987 Reviews

Jessica Lemmens

Handige website, veel keuze, mooie kaartjes, vriendelijke en behulpzame werknemers (snel mailverkeer), snelle service en betaalbaar!

Saskia

Positief

Duidelijke site snelle levering en vriendelijke toon in de mail

Lydia

Veel keuze, mooie kaartjes ! Wij zijn helemaal verliefd op ons geboorte kaartje voor ons mannetje. Snelle levering van de proefdrukken. Top

Veel mogelijkheden

NOT!

Denise de Graaf

Goede en snelle service! Mooie kwaliteit!
Wij zijn dan ook erg tevreden met het resultaat!

Aisa

Zeer tevreden van onze bestelling

Snelle en vriendelijke klantendienst

Snellere levering naar België

Evie Hermus

Het kaartje was wat wij er van hadden verwacht.

Mooie kaartjes en snel geleverd

Paulien

Geweldig snelle levering toen we het voorbeeld opvroegen. Wel jammer dat we na de geboorte van onze dochter (op donderdag) de kaarten pas een week later op woensdag thuisbezorgd kregen.. dat had wat...

Ontzettend handig en makkelijke webshop. Je kunt je ontworpen kaart handig bewaren op je eigen account! Helemaal top!

Snellere levering bij grote bestellingen

Jessy De Schutter

Zeer duidelijk en correcte service

Reactie op mijn vraag betreft formaat kaartje
Proefdruk

Ik wist niet dat je ook bijpassend drukwerk voor doopsuiker kon bestellen.
Dat kreeg ik pas per mail wanneer de kaartjes besteld waren.
Als ik dit op d website had gevonden had ik dit waarschijnlijk ook bij jullie besteld

Jennieke

Goed :)

Het wordt mooi geleverd als een echf cadeautje. Ook de proefdruk is perfect om goed te weten wat je wil bestellen.

Ik had nu een hartje een andere kleurtint geel, dit valt niet goed op bij de proefschets op internet. Maar verder was alles de andere kleur. Misschien kan hier een melding achter zitten. Of een kleurcode die er bij verschijnt.

De applicatie werkte ook erg langzaam en traag, maar dit kan miss ook per pc/laptop verschillen.

Enveloppen waren ook niet goed, de punten waren kapot, nu heb ik ze naar binnen gevouwd dus zie je er niets van, maar meld het hier toch.