Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Kelly

Helemaal top.

Erg klantvriendelijk... er was iets mis gegaan en hebben het gelijk voor ons opgelost. Top service!!!!

Tips voor de klanten... als je je kaartje wilt samen stellen, doe dit dan via een laptop... wij hebben dit via een tablet gedaan en maakt het iets lastiger...

Nicky

Goed!

Veel keuzes, makkelijk te personaliseren, snel verstuurd.

Rosalie

Super en snelle service!

Klantvriendelijk, makkelijk bestelsysteem

Bij een bestelling van €400 zou je verwachten dat de verzendkosten gratis zijn. Verder heel tevreden!

Laurie

Fijne website, uitgebreide keuze en snel geleverd. Ook snel contact gehad over het vooraf bestellen van de enveloppen.

Snel geleverd, uitgebreide keuzes tijdens het maken van het kaartje

De kleuren van de enveloppen op de proefdruk zetten. Nu is het lastig af te zien welke kleur envelop van het proefdrukpakketje matcht met de kleur op de website.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Laurie,
Bedankt voor je mooie review!
We nemen je tip over de namen op de kleuren mee en zullen dit bespreken in onze volgende evaluatie :)
Met vriendelijke...
Beste Laurie,
Met vriendelijke groeten,
Robin
Hippe-Geboortekaartjes

Linde

Super service

persoonlijke benadering. Bij inlogproblemen werd ik super snel en goed geholpen en later werd ik erop geattendeerd dat ik een product had besteld zonder folie maar wel voor folie betaald had. Er... persoonlijke benadering. Bij inlogproblemen werd ik super snel en goed geholpen en later werd ik erop geattendeerd dat ik een product had besteld zonder folie maar wel voor folie betaald had. Er werd een nieuw product voor me klaargezet en zo bespaarde ik bijna 100 euro! Jullie hadden dat ook kunnen laten zitten en 100 euro kunnen cashen maar dat deden jullie niet. Dat vind ik echt super klantvriendelijk!

Michelle

Prachtige kaarten geleverd.
Helaas waren de kaarten zonder ronde hoeken (zoals besteld) geleverd. Even een mailtje gedaan en ze wilden dit gelijk oplossen. Super service.

Klantvriendelijk
Oplossingsgericht

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Michelle,
Bedankt voor je mooie review!
Ook als er iets misgaat, staan wij klaar voor onze klanten :)
Geniet van de kaartjes en geniet van elkaar!
Met vriendelijke...
Beste Michelle,
Bedankt voor je mooie review!
Ook als er iets misgaat, staan wij klaar voor onze klanten :)
Geniet van de kaartjes en geniet van elkaar!
Met vriendelijke groeten,
Robin
Hippe-Geboortekaartjes

Goede en snelle service!

T

Super eenvoudig om je eigen mooie geboortekaartje te maken. Is heel mooi geworden

Eenvoudig om zelf leuk kaartje te maken

Lara

Ik ben blij dat ik op jullie website terecht ben gekomen. Het is heel leuk dat je je geboortekaartje helemaal zelf kan ontwerpen. De service ook echt snel en goed.
Ik was aangenaam verrast...
Ik was aangenaam verrast door de doos die je ontvangt bij de proefdruk. Zo zie je ook echt welke kleuren en materialen er voor handen zijn. Top!

De doos die je ontvangt bij de proefdruk is heel leuk en handig.

Melissa

Super!

Mooie kaartjes, makkelijk aan te passen, snel bijbestellen.