Snelheid van de levering

Saskia van der Zijde

Positief. Een snelle levering. Kaartjes zijn netjes bedrukt. Daarnaast erg attent van hippe geboortekaartjes om er een kadootje bij te doen.

Zeer snelle levering.

N.v.t.

Ron van Mierlo

Na een geslaagde proefbestelling nog contact gehad via de mail over het materiaal van de kaartjes waarna we vervolgens er al snel uit waren en beide kaartjes (we wisten niet wat het werd) klaar...

Reactiesnelheid en de hippe kaartjes.

Het aanpassen van kaartjes is een lastig te besturen programma.

Lianne van der Hoeven

Fijne website om je kaartje samen te stellen, ruime keuze, mooie ontwerpen.

Klantvriendelijkheid en snelle service. Leuk dat er namens het team een felicitatiekaart is verstuurd.

Kristina van de Venis

Zeer positief en verrassend. Ontzettend verrast door het persoonlijke kaartje.

Persoonlijk

Evelien Meijer

Ik ben zeer tevreden over het verloop van mijn bestellingen.

De proefdruk is echt een feestje om uit te pakken. Daarnaast worden kaartjes snel geleverd.

Op de site wordt aangegeven dat als je op vrijdag besteld en je op maandag je kaarten wilt ontvangen, dit 12,50 euro extra kost. Echter ook wanneer je niet voor deze optie kiest krijg je de kaarten op maandag geleverd. Dit is een beetje misleidend wanneer je wel 12,50 euro betaalt.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Evelien,

Dank je voor je review en hoge score!
Dat waarderen we erg. :-)

Graag wil ik nog even ingaan op je opmerking over de prijs van 12,50.
Die geldt namelijk alleen als je kiest voor een extra snelle verzending, waardoor het de eerstvolgende werkdag vóór 13:00 uur bij je wordt geleverd met een koerier.
Voor de standaard verzending rekenen wij geen kosten, en in veel gevallen is dit bijna even snel. (De kans is er dan wel dat je de kaarten wat later in de middag krijgt, maar dat hangt af van PostNL.)

Ik hoop dat dit het wat opheldert.
Nogmaals heel hartelijk dank voor je positieve review!

Vriendelijke groet,
Marije - serviceteam Hippe Geboortekaartjes

Letizia pascia

Beste

Ik krijg net een pakje van jullie met een handdoek in, ist dit een grap? Dit vervangt niet hzt bedrag van 92€ dat ik heb betaald voor de geboorte kaartjes die ik NOOIT heb...

Geen!

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Letizia,

Oei wat een heftige review.
Je hebt deze tekst ook naar ons gemaild dus we zijn zeker op de hoogte van je klacht.

Aan de hand van deze mail hebben we meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen, maar helaas werd er niet opgenomen. We hadden dit heel graag telefonisch met je besproken om je de kans te geven je frustraties te uiten en de lucht te klaren. Mijn collega heeft uiteindelijk een voicemail bij je ingesproken. We zien heel graag dat je ons alsnog hierover belt, die keuze laten we bij jou.

De badcape is uiteraard bedoeld voor jullie kleine schat, en vanwege de teleurstellende ervaring en in de hoop dat we toch iets positiefs kunnen achterlaten. Ik vind het jammer dat dit zo ongewenst blijkt te zijn.

Ondanks alles wil ik je natuurlijk alle geluk wensen met jullie kindje en een fijne kraamtijd!

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Hippe Geboortekaartjes

Vandenberghe Lot

Staan steeds paraat en snel met beantwoorden van je vragen. Vlotte service en correct verhandeling. Helpen je graag op weg indien je vast zit met de werking van de website.
Super goeie...

De snelle reacties en vriendelijkheid aan de telefoon.

Doe zo voort :)

Caroline Dumoulin

Wederom fantastisch. Kaartje voor onze oudste dochter ook via hippe-geboortekaartjes.nl besteld en gezien de goede ervaring nu opnieuw met mooi resultaat! Leuk dat het team bereid is mee te denken...

Snelle reactie en bereid om mee te denken met eigen ontwerp om kaartje nog mooier te maken

Michelle Vermeij

Super service en mooie kwaliteit kaartjes!
Genoeg keuze.

veel diversiteit kaartjes, enveloppen en kwaliteit papier.

Het is alleen lastig om de kleine lettertjes (vaak adres ed) te lezen op het voorbeeld kaartje.

Esther oosterveer

Wat een fijn programma om mee te werken. Heel veel keuze uit verschillende kaartjes met verschillende opties. Het is moeilijk om een geboortekaartje te ontwerpen omdat je aan veel moet denken, maar...

Gebruiksvriendelijk en goede service.