Hippe-Geboortekaartjes.nl

Hippe-Geboortekaartjes.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hippe-Geboortekaartjes.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6569
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hippe-Geboortekaartjes.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 6569 ervaringen.
Snelheid van de levering

Myrna
Myrna

Alle hierboven genoemde punten

Geen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne site om je geboortekaartje te maken! uitstekende service!! communicatie heel goed, wordt direct via de mail terug gemaild! niets is teveel gevraagd! indien we nog een keer kaartjes nodig mogen hebben raadplegen we zeker weer jullie site! dankjewel voor de geweldige service!.

Mooi overzichtelijk

Kortingscode
2de en 3de proefdruk ook 1 euro, zeker omdat het alleen kaart is.

Mooie overzichtelijk website.

H.Janssen
H.Janssen

Mooie strakke kaartjes. Snelle levering!

Zie bovenstaande. Verder vind ik het jammer dat je voor de proefdruk moet betalen, ook al is het maar een klein bedrag. Je besteed uiteindelijk een behoorlijk groot bedrag, dan zou een proefdruk toch wel gratis moeten kunnen zijn? Jullie zijn namelijk al niet de goedkoopste site. Overigens heeft dit ons niet tegengehouden om de kaartjes wel bij jullie te bestellen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een prachtig strak kaartje ontworpen via jullie site. we krijgen ook veel positieve reacties. het enige minpuntje is de witte rand op de voorkant van het kaartje. bij de proefdruk was die niet overal even breed, dus ik heb er bij het definitieve ontwerp met behulp van de rasterlijnen op gelet dat de witte rand overal even breed zou zijn. helaas was dat niet het geval toen de kaartjes binnenkwamen. we hebben het zo gelaten omdat we wilden dat de kaartjes zo snel mogelijk op de post gingen. maar er is dus een klein verschil tussen wat je zelf bij het ontwerp op de computer ziet en in werkelijkheid afgedrukt wordt. misschien kan daar voor het drukken door jullie ook nog wat extra op gelet worden?.

Gera Folker
Gera Folker

Makkelijk om een kaartje helemaal naar eigen wens te maken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goede ervaring! snelle verzending van proefkaartjes, enveloppe en het geboortekaartje. heel fijn ook om het kaartje vast te kunnen houden hoe je het zelf gemaakt hebt, voordat je het daadwerkelijk bestel.

Tamara van Gils
Tamara van Gils

Goede service

Het was erg jammer dat het 3 dagen heeft geduurd voor dat wij de kaartjes binnen hadden er zat ook nog een weekend tussen waar door dat iedereen pas laat de kaartjes heeft gekregen

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Tamara,

Dank je voor je review en score!
Wat jammer dat de kaartjes niet zo snel binnen waren als je graag had gewild. Ik zie dat jullie donderdagavond de bestelling hadden geplaatst, vrijdag zijn de kaarten gedrukt en verzonden en zaterdag bezorgd. De verzending en bezorging zijn dus zo snel mogelijk verlopen. Helaas heb je vervolgens natuurlijk net het weekend ertussen zitten waardoor de kaartjes pas dinsdag bij de geadresseerden op de mat liggen. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalde.
Desondanks hoop ik ook dat je hele leuke reacties hebt gekregen op de kaart, en wens ik jullie natuurlijk heel veel geluk met jullie kleine schat! :-)

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Hippe Geboortekaartjes

Claryse
Claryse

Proefkaartje in een leuke doos met handige kleur- en papiersoortenwaaier en een leuk boekje met verrassing. Het kaartje maken was eenvoudig en alle kleuren waren aan te passen naar eigen smaak.

Helemaal top!.

Kelly visser
Kelly visser

Adres gegevens invoeren ging niet gemakkelijk. Ik moest het steeds twee of drie keer doen want ze werden niet opgeslagen. Later heb ik adres gegevens toegevoegd bij bestellen in adresboek dat
Ging wel goed.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Kelly,
Dank je voor je review en positieve score!
Wat vervelend en frustrerend dat het niet goed ging met invoeren/opslaan van adressen. Je had ons hier gerust over mogen bellen, we helpen je graag verder zodat je er minder tijd en stress aan kwijt bent. Gelukkig is het bij de bestelling helemaal goed gegaan.
Veel geluk nog gewenst met jullie kleine wolk! :-)
Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Hippe Geboortekaartjes

Machteld
Machteld

Dat je gewoon tot 21.00u kan bellen!

Ga zo door!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met hippe geboortekaartjes is top! de proefdruk kwam maar niet binnen, en met een telefoontje lag de volgende proefdruk de volgende dag al op de mat! en hij was zo mooi het kaartje, we hebben er heel veel positieve reacties op gehad!.

Robert
Robert

Leuke collectie en volledig aanpasbaar

Een interface die beter werkt op mobiel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supersnelle service, de site werkt niet zo fijn op mobiel en dat zou het nog handiger maken, wij zaten bijvoorbeeld een paar dagen in het ziekenhuis en dan wil je toch snel je kaartjes versturen.

Margreet de Gries
Margreet de Gries

Super snelle levering

Ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wauw wat een prachtige kaart. helemaal naar wens en onwijs snelle levering. bijna niet te geloven hoe snel en correct jullie werken.
beveel jullie zekers aan!!.

Bedrijfsinformatie

Op Hippe-Geboortekaartjes vind je de leukste, mooiste, kleurrijkste en vooral hipste geboortekaartjes van Nederland. Collecties van verschillende ontwerpers zijn samengebracht op één plaats. Overzichtelijk en gemakkelijk.
Adres
Woudenbergseweg 21