19152 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19152 Reviews

Saskia

Super!

Fijne klantenservice

Roelof Jan en Ilse

Goed!

Mooi aanbod geboortekaartjes, gebruiksvriendelijke bewerkingsmogelijkheden en snelle levering!

Rachel

Geweldig bedrijf!!! Ik ben zeer tevreden en blij met jullie service!

Morgane

Bij jullie konden we perfect maken wat we wilden. Al onze wensen konden jullie volbrengen. Hartelijk dank hiervoor.

Alle wensen werden vervuld, we konden ons eigen ontwerp maken.

Demelza Geerlings

Zoveel bedrijven die kaartjes maken maar vanaf moment 1 al een goed gevoel bij Hippe geboortekaartjes. En dat is bevestigd bij het ontvangen van de proefdruk en de rest van de bestelling. Heel erg... Zoveel bedrijven die kaartjes maken maar vanaf moment 1 al een goed gevoel bij Hippe geboortekaartjes. En dat is bevestigd bij het ontvangen van de proefdruk en de rest van de bestelling. Heel erg blij mee en heel veel positieve reacties op het ontvangen daarvan!

In een woord: GEWELDIG

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Demelza,
Bedankt voor de geweldige beoordeling, complimenten en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!
Super om te horen dat jullie zoveel positieve reacties...
Beste Demelza,
Super om te horen dat jullie zoveel positieve reacties hebben ontvangen op de kaartjes.
Heel veel geluk samen gewenst!
Carla
Team Hippe Geboortekaartjes

Marlies

Super fijn en netjes bedankt voor de mooie kaartjes en het geboortebord heel blij mee en ziet er weer super uit

Snelle hulp en werkt super fijn en makkelijk

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Marlies,
Bedankt voor de prachtige review en bestelling en heel veel geluk samen gewenst!
Carla team Hippe Geboortekaartjes

Sophia

Snelle service en hele mooie kaarten!

Maria Schapendonk

Top, snelle service

Snel thuis geleverd, en mooie kaartjes natuurlijk

Charlotte

Heel erg leuk om zelf in handen te hebben hoe je het kaartje wil maken en welke variatie aan mogelijkheden er zijn om toe te passen op een kaartje

De kwaliteit zelf is prima, ruime keuzemogelijkheden