19198 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19198 Reviews

Lesley

Snelle levering van hoge kwaliteit geboorte kaartjes!

Eigen design kunnen toevoegen

Kirsten

Super tevreden! Heel fijn om bij de proefafdruk ook nog zoveel opties meegeleverd te krijgen. Nadat ik de definitieve bestelling had geplaatst met ander papiersoort, mailde ze mij om te checkten of... Super tevreden! Heel fijn om bij de proefafdruk ook nog zoveel opties meegeleverd te krijgen. Nadat ik de definitieve bestelling had geplaatst met ander papiersoort, mailde ze mij om te checkten of dit juist was. Heel fijn!

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Kirsten,
Bedankt voor de mooie beoordeling en van harte gefeliciteerd!
Beste Kirsten,
Bedankt voor de mooie beoordeling en van harte gefeliciteerd!
We hebben jullie heel graag geholpen hoor, veel geluk gewenst samen en veel plezier met het versturen van de kaartjes!
Carla
Team Hippe Geboortekaartjes

Dounia

Handige tool om je kaartjes te bewerken , ruime keuze . Mooie collectie

Jacqueline

Hele mooie geboorte kaartjes ontvangen 🥰🥰

Elvira

Keuze uit heel veel voorbeelden, die je helemaal naar wens kan aanpassen. Je kan je template ook opslaan om achteraf gemakkelijk wijzigingen door te voeren. Ook het bestellen van een proefdruk is... Keuze uit heel veel voorbeelden, die je helemaal naar wens kan aanpassen. Je kan je template ook opslaan om achteraf gemakkelijk wijzigingen door te voeren. Ook het bestellen van een proefdruk is fijn en niet duur. En na het bestellen van de geboortekaartjes zijn ze binnen enkele dagen in huis! Zeker een aanrader :)

Lindy

Hele mooie kaartjes! Snel bezorgd en goede communicatie

Kelly

Makkelijk te ontwerpen en snelle levering!

Aminata

Zeer tevreden van het prachtig werk en snelle ontvangst

Kwaliteit

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Aminata,
Bedankt voor de prachtige beoordeling en gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje!
Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de bestelling en...
Beste Aminata,
Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de bestelling en levering!
Veel geluk samen gewenst!
Carla
Team Hippe Geboortekaartjes

Michelle

Prima!

Snelle levering, super mooie collectie kaarten, goeie service

Shawni

Veel opties om de kaartjes te ontwerpen en super leuk verpakt als je de kaartjes ontvangt!