Ralph

Verkeerde product gestuurd, zit nog te wachten op de juiste producten

Makkelijk te vinden op internet. Site is goed doorzoekbaar

Telefoonnummer niet bereikbaar, producten die ik heb besteld (canbus proof) blijkt niet zo te zijn. Nu moet ik er alsnog weerstandkabel tussen zetten wat ik niet wil

Arnaud Marchal

Zeer tevreden. 1 lampje van de volledige bestelling was defect. Contact opgenomen en snel een mailtje terugontvangen en volgende dag het nieuwe lampje al thuisgeleverd!

Duidelijke info, snelle reactie.

Alysha

Duurt lang en kreeg nouwlijks tot geen antwoord. De lampjes waren blijkbaar niet op voorraad dus na 3 weken contact krijg ik andere lampjes die hetzelfde zouden zijn maar normaalgesproken iets... Duurt lang en kreeg nouwlijks tot geen antwoord. De lampjes waren blijkbaar niet op voorraad dus na 3 weken contact krijg ik andere lampjes die hetzelfde zouden zijn maar normaalgesproken iets duurder. Dit was netjes van ze aangezien ik niet bij zou hoeven te betalen maar nou bleken de lichtjes 5 euro goedkoper te zijn en waren zij de verkeerde kleur. Dus ik heb er teveel voor betaald en waren ze rood ipv oranje. Ik bestel hier nooit meer! Ik geef liever ergens anders meer geld uit dan hun een euro aan mijn verdienen!

Slecht!

Leer lezen en ligt je klanten niet op!

marcel brandi

Goed hoor

Duidelijkere foto's of filmpjes van het product

Joosszz

Ik heb een erg goed ervaring met HID! Snelle levering, mooie producten, goed verpakt en een zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice als je vastloopt. Bedankt August!

Snelle levering, mooie producten, goed verpakt en een zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Camper

Slecht

Nog geen gevonden

Bereikbaar zijn, juiste en complete producten sturen

jelle

Snelle levering en een goed contact met de helpdesk. helaas valt de kwaliteit van de producten tegen. 1e set ballasten was met aansluiten al defect en de 2e set die ik keurig gelijk toegestuurd... Snelle levering en een goed contact met de helpdesk. helaas valt de kwaliteit van de producten tegen. 1e set ballasten was met aansluiten al defect en de 2e set die ik keurig gelijk toegestuurd kreeg is binnen een maand gebruik defect gegaan. echter super contact gehad met het bedrijf en ik ben ook zeker goed geholpen. misschien had ik gewoon pech.

snelle levering, goed contact, erg behulpzaam.

kwaliteit van de producten of kwaliteitscontrole.

Garage B. Pietersma

WAARDELOOS!!!!

Misschien dat er nu wel gereageerd wordt

Jeroen Jong

Redelijk, product op dinsdag besteld en pas vrijdag ontvangen. Terwijl de website aangeeft voor 16.00 besteld is volgende dag in huis. Telefonisch praktisch niet bereikbaar.

Veel voorraad

Beloftes waarmaken, en betere klantenservice.

Raymond Sterk

Zeer slecht, na 3 weken nog niet alles binnen. NOOIT MEER!!!!!!!!

Zorg dat jullie bereikbaar zijn, kom afspraken na, doe wat je beloofd.