P. Verschoor

Uitstekend! Alleen jammer dat er geen telefonisch kontakt mogelijk is.

Op mijn verzoek t.a.v. verpakking alsmede bijvoeging van tekst werd op uitstekende manier gereageerd.

De wijn die ik bestelde, werd de volgende dag al bezorgd.
Prima gedaan.

De snelle bezorging.

Andre Feijs Financiele Planners

Ik heb 12 flessen Roquet en Cazes besteld. Er bleek een fles kurk te hebben. Dat kan uiteraard gebeuren.
Meteen heb ik een mail gestuurd. Tot op heden nog niets vernomen. Erg jammer. ik been een wijnliefhebber en een blogger. Ik denk dus een gemiste kans voor dit bedrijf.
Andre Feijs

Reactie Hetwijnkasteel.nl:

Beste Andre, erg spijtig dit te horen, daar wij nooit een mail hebben ontvangen van je.
onze policy is als dat gebeurt, terugsturen en je ontvangt een nieuwe fles.
Ons mail adres is...
onze policy is als dat gebeurt, terugsturen en je ontvangt een nieuwe fles.
Ons mail adres is info@hetwijnkasteel.nl dus zou ik graag weten waar je het naar toe gestuurd heb.
Je heb de wijn al even in huis (22-6-2017), dus vinden we het vreemd dat we niks konden vinden.
Groetjes Bram

Andre Feijs Financiele Planners

Prima tot op heden. Helaas smaakte een fles naar kurk. Daar kunt u uiteraard niets aan doen.

Het wijnkasteel is bekend va voetbal, tennis in GOZ. En wijnen zijn goed en goed betaalbaar.

schepers

Goede service en goede soorten wijn

snelle levering

Uitstekend!

Zeer gunstige prijzen voor de door mij bestelde wijnen (gunstiger dan bij aanschaf in Portugal!)

Jan Poels

Alles was naar wens

B.W.M.Gijtenbeek

Zeer prettige ervaring. Bij vorige vergissing direct een coulante afwerking en nu bij bestelling een telefoontje over de bestelling. Zeer correct.

De service is perfect.

Prettig