Dave Holdorp

Zijn deskundigheid
Ted kan op een plek van me lichaam drukken en weten dat het daar fout zit
En daarnaast ook de juiste zorg bieden dat hij het oplost

Ik ben professioneel en snel geholpen, meneer toonde ook serieuze interesse in mij als patient wat het aangenaamder maakte om langs te komen. Als je via het openbaar vervoer moet komen is het een... Ik ben professioneel en snel geholpen, meneer toonde ook serieuze interesse in mij als patient wat het aangenaamder maakte om langs te komen. Als je via het openbaar vervoer moet komen is het een beetje lastige plek om te komen maar daar valt ook niks aan te doen, de physiotherapist was perfect waardoor ik het spoorperron aan iedereen zou aanbevelen.

Nicole

Ze hebben een echo apparaat in combinatie met hun deskundigheid zorgt voor een goede beoordeling.
Tot 4x aan toe een blessure beoordeeld met een bijpassende behandeling! Heel erg tevreden elke keer! (Ik ben niet alleen de prokkepitoot, haha)
Zeker een aanrader!

Ted is deskundig. Ik heb 100% vertrouwen in hem. Hij heeft mij meerdere keren behandeld met succes. Ik heb de praktijk en Ted al heel vaak aanbevolen aan andere mensen.

Door dat ik al vaker in behandeling bij het Zorgperron ben geweest en veel vertrouwen heb gekregen bij Ted Beers en personeel.

Werd serieus genomen, wel een verschil in communicatie tussen de 1e en 2e behandelaar, beiden goed maar tweede meer adviezen , duidelijker.
Het resultaat was helaas niet zoals gewenst maar dat...
Het resultaat was helaas niet zoals gewenst maar dat komt niet door de deskundigheid vd fysiotherapeut

Celena Muller

Hij wist wat hij deed
Goede apparatuur
Kundig
Goede tips en tricks
Dacht mee waar nodig
Heeft me echt geholpen
Interesse ook in mijn leven naast de klachten Hij wist wat hij deed
Goede apparatuur
Kundig
Goede tips en tricks
Dacht mee waar nodig
Heeft me echt geholpen
Interesse ook in mijn leven naast de klachten
Gezellige consults

Luister goed naar je probleem en lossen het goed op, weten wat ze doen