Professionele aanpak; zakelijk maar niet TE afstandelijk. Duidelijke uitleg. Op tijd. Omgeving: netjes en schoon

Deskundig, doortastend. Resultaat was heel snel behaald terwijl ik al een half jaar klachten had.

Hele goede ervaring met mijn fysiotherapeut Ted Beers, werd goed behandeld, persoonlijke begeleiding, heel professioneel en ook nog eens fijne sfeer, aanrader!

Er waren meerdere klachten waarvan er een is opgelost,de andere klacht werd niet goed opgepakt naar mijn idee.

Hij luisterde aandachtig naar mijn vragen, en gaf daar ook direct een antwoord op, hoe apart of raar de vraag ook klonk. Vond niets apart of gek om te horen en dacht goed mee over een oplossing om... Hij luisterde aandachtig naar mijn vragen, en gaf daar ook direct een antwoord op, hoe apart of raar de vraag ook klonk. Vond niets apart of gek om te horen en dacht goed mee over een oplossing om mij pijn vrij te krijgen, en dat is al na 4 behandelingen gelukt. Top

Een hele fijne fysiotherapeut met veel kennis en inlevingsvermogen.

Ze was prima,lief en duidelijk, maar bij mij werkte het niet. Ik denk dat een ander wel baat kan hebben bij deze behandeling, maar dat weet ik.natuurlijk niet. Dus ben niet echt ontevrede over de... Ze was prima,lief en duidelijk, maar bij mij werkte het niet. Ik denk dat een ander wel baat kan hebben bij deze behandeling, maar dat weet ik.natuurlijk niet. Dus ben niet echt ontevrede over de fysiotherapeut zelf, maar de behandeling werkte niet.

Claudia munter

Je kan snel terecht en pakken de klachten goed aan

Bij gesprekken met collegas en familie en vrienden.